دستگیری قاتل ۳۱ ساله در نهاوند

۳۰ هزار دانش‌آموز در نهاوند، سال تحصیلی جدید را با شور و نشاط آغاز خواهند کرد

اردوگاه دانش‌آموزی آموزش و پرورش در محدوده بام نهاوند تعیین تکلیف شود

اجرای بیش از ۱۴۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند

صدور مجوز افزایش،ورودی سراب گیان نهاوند تکذیب شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی در نهاوند نباید معطل بانکها و ادارات بماند

دولت جدید از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال و‌ماهیتشان مشخص است، پرهیز کند

اهدای ۴۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش نهاوند توسط خیّر نیک‌اندیش

نتیجه نمونه برداری و آنالیز زیست محیطی سیمان نهاوند در حد استاندارد های زیست محیطی است

  • کد خبر : 23248

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از متلاشی شدن یک باند سارق منزل و کشف ۲۰ فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند «سرهنگ ذبیح الله درویشی» گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اقدامات تخصصی و فنی  به عمل آمده و بررسی ویژه شرایط سرقت ها توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در این راستا؛ مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک  باند چند نفره غیربومی با یک دستگاه خودرو سواری انجام که سارقان بلافاصله پس از سرقت از شهر خارج می‌شوند.
 
 وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با همکاری اطلاعاتی و فنی صورت گرفته با پلیس‌های آگاهی همجوار  و مرکز استان خودروی سواری مورد نظر حامل دو نفر از سارقان را در حالی که از سطح یکی از شهرستان‌های همجوار متواری شده بود در یکی از محورهای مواصلاتی نهاوند رویت کردند.
 
 این مقام انتظامی گفت: متهمان به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با تیراندازی ماموران حاضر در صحنه خودرو متوقف و متهمان به سمت کوه‌های اطراف متواری شدند که در نهایت متهمان طی یک عملیات موفق تعقیب و گریز توسط ماموران انتظامی دستگیر و به همراه خودرو به یگان انتظامی انتقال داده شدند.
 
 سرهنگ درویشی گفت: در بررسی اولیه مشخص شد پلاک خودروی توقیفی متهمان،دست ساز می‌باشد که در تحقیقات و بازجویی های فنی مشخص گردید نفرات دستگیر شده سرقت‌ها را با هم همدستی دو نفر از دوستان خود به هویت‌های معلوم انجام می‌دادند که در نهایت متهمان به ۲۰ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند و در ادامه با حضور شاکیان، محل‌های سرقت مشخص و تایید شدکه متهمان با صدور قرار روانه زندان شدند.
 
 فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اهمیت مشارکت‌های عمومی در امر پیشگیری از سرقت به شهروندان محترم توصیه کرد تا نسبت به رعایت نکات ایمنی و ارتقاء ضریب امنیت منازل و اماکن خصوصی اهتمام داشته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش