صدور مجوز افزایش،ورودی سراب گیان نهاوند تکذیب شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی در نهاوند نباید معطل بانکها و ادارات بماند

دولت جدید از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال و‌ماهیتشان مشخص است، پرهیز کند

اهدای ۴۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش نهاوند توسط خیّر نیک‌اندیش

نتیجه نمونه برداری و آنالیز زیست محیطی سیمان نهاوند در حد استاندارد های زیست محیطی است

افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

  • کد خبر : 23217

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند از افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مغتنم است که بتوان برنامه ها و اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کرد.
 
وی افزود: در زمینه های مختلف عمرانی و زیرساخت ها در طول ۳ سال دولت سیزدهم،  انقلابی مهم در کشور، استان و شهرستان رخ داده است.
 
احمدوند در ادامه با اشاره به گزارش عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان نهاوند بیان داشت: کار فرهنگی یکی از مهمترین کارهایی است که باید در شهرستان نهاوند انجام شود و این رسالت بزرگ فرهنگی برعهده ی اصحاب رسانه است که باید فرهنگ سازی کنند و مردم را پای کار بیاورند تا گردشگری رونق بیشتری بگیرد و دراین راه نیاز به همت مردم و مسئولین است.
 
وی در ادامه گفت: شهرداری نهاوند در بحث نهضت آسفالت در سطح شهرستان، اقدامات سازنده و قابل توجهی را در معابر اصلی و فرعی شهر به ثمر رسانده است.
 
وی افزود: همچنین با توجه به اینکه شهرستان نهاوند قطب کشاورزی و گردشگری استان همدان است، رتبه برتراستان را در این حوزه داریم.
 
وی با بیان اینکه همواره اشتغال جوانان از دغدغه ها و اولویت های اصلی دولت بوده است یادآور شد: برابر سامانه رصد تاکنون حدود ۷ هزار نفر در سطح شهرستان اشتغالزایی داشته اند، و تسهیلات بانکی نیز به میزان یک‌ هزار میلیارد تومان برای ۷۰۰ نفر پرداخت شده است.
 
فرماندار نهاوند تصریح کرد:مشارکت بالای مردم در انتخابات؛با محوریت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و مدیریت صحیح مسئولین شهرستانی،چهار انتخابات گذشته با امنیت کامل و سلامت انتخاباتی در سطح شهرستان برگزار شد.
 
وی افزود : کنگره ی ۸ هزار شهید استان همدان سال گذشته برگزار شد که در این مدت یادواره های شهدای شهرستان را به بهترین شکل ممکن برگزار کرده ایم.
 
احمدوند در بحث مقاوم سازی واحد های روستایی بیان داشت : ۲۱۸۴۰ هزار واحد مقاوم سازی شده اند که در حال حاضر ۹۲ درصد مقاوم سازی های روستایی انجام شده است.
 
وی افزود: همچنین اجرای طرح هادی ۱۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار انجام شده است.
 
احمدوند در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: در این‌ هفته ۵۵ طرح در حوزه های عمرانی،خدماتی، راهسازی و مسکن در شهرستان افتتاح می‌شود و هیچ پروژه ای کلنگ زنی نخواهد شد.
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش