صدور مجوز افزایش،ورودی سراب گیان نهاوند تکذیب شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی در نهاوند نباید معطل بانکها و ادارات بماند

دولت جدید از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال و‌ماهیتشان مشخص است، پرهیز کند

اهدای ۴۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش نهاوند توسط خیّر نیک‌اندیش

نتیجه نمونه برداری و آنالیز زیست محیطی سیمان نهاوند در حد استاندارد های زیست محیطی است

افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

  • کد خبر : 23208

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: حضور سگهای ولگرد و بی صاحب در سطح شهرستان یک معضل اساسی در شهر و روستا است که در این راستا میبایست حتماً کمیته‌ای با حضور مجموعه فرمانداری،مدیریت بحران و بهداشت و تعدادی از دهیاری‌ها و شهرداری ها، که در این راستا راهکارهای عملی و قابل اجرا بتوان ارائه داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه امنیت وسلامت غذایی، اظهار داشت: حفظ امنیت و سلامت شهروندان میبایست در راس و اولویت برنامه های همه مسئولین مربوطه در شهرستان قرار گیرد.

 
احمدوندافزود: با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی، ضروری است کارگروهی ویژه بهداشت و سلامت تشکیل شود که در این حوزه ادارات ذیربط خدماتی که در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار می دهند را بطور منظم کنترل نمایند تا به سلامت زائرین اربعین  آسیبی نرسد.
 
وی بیان کرد: در این ایام معنوی طوری برنامه ریزی شود که پذیرایی‌های سالم و بهداشتی و به موقع برای زائرینی که در شهرستان تردد می‌کنند ارائه شود.
 
فرماندار نهاوند بیان کرد: با توجه به حجم گسترده زائرینی که از شهرستان نهاوند تردد میکنند، پیشاپیش از خدماتی که مجموعه جهاد و مجموعه شهرداری نهاوند به این مسافرین ارائه می‌دهند قدردانی به عمل می آوریم.
 
ضرغام احمدوند  در خصوص سلامت غذایی خاطرنشان کرد: سه موضوع مهم «کاشت؛ داشت و برداشت» همیشه بایدمورد نظر کارشناسان باشد.اگر به درستی به این سه موضوع توجه کنیم مابقی کارها به روال خود ادامه پیدا خواهد کرد.
 
احمدوند گفت: در بحث کاشت به سموم و آبی که در کشاورزی برای محصولات استفاده میکنیم دقت بیشتری داشته باشیم.
 
وی گفت:در موضوع کشاورزی با توجه به اینکه نهاوند قطب کشاورزی است، میبایست توجه ما بیشتر به سمت کیفیت و برندسازی باشد.
 
وی افزود: در حوزه آموزش و پرورش، اقداماتی لازم و اساسی در خصوص تربیت نسل جوان در اولویت باشد و برنامه ریزی مداومی در طول تحصیل داشته باشند، که نوجوانان و جوانان ما علاوه بر آموزش علمی وسلامتی روح،سلامت جسمانی آنان نیز مورد نظر قرار گیرد چرا که روح سالم در تن و جسم سالم است.
 
فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه حفظ امنیت شهروندان همیشه از مباحث مهم شهرستان بوده است افزود: حضور سگهای ولگرد و …. در سطح شهرستان یک معضل اساسی در شهر و روستا است که در این راستا میبایست حتماً کمیته‌ای با حضور مجموعه فرمانداری،مدیریت بحران و بهداشت و تعدادی از دهیاری‌ها و شهرداری ها، که در این راستا راهکارهای عملی و قابل اجرا بتوان ارائه داد.
 
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه حفظ حقوق حیوانات و عقیم سازی آنها در شهرستان هزینه گزافی را به همراه دارد بنابر این  مستلزم کارشناسی دقیق و ارائه یک راهکار به صرفه‌تر است.مسئولین بهداشت شهرستان و محیط زیست، به دنبال اعتبارات کشوری برای این موضوع باشند و کارشناسانه و تخصصی به دنبال راه حل و رفع این مشکل و معضل باشند و از تجارب و راهکارها و ظرفیت های استان و شهرهای دیگر برای حل این مسئله استفاده نمایند.
 
فرفرماندار نهاوند گفت: در خصوص آب و فاضلاب هم کمیته‌ و کار گروهی متمرکز و متشکل از بخشداری ها و شهرداری ها با نظارت کارشناسان  بهداشت تشکیل و در این کارگروهها وظایف هر دستگاه مشخص و  مصوب شود و هر کدام از دستگاهها و مسئولین وظایف خودشان را برای رفع این مشکلات به نحو احسن انجام دهند.
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش