صدور مجوز افزایش،ورودی سراب گیان نهاوند تکذیب شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی در نهاوند نباید معطل بانکها و ادارات بماند

دولت جدید از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال و‌ماهیتشان مشخص است، پرهیز کند

اهدای ۴۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش نهاوند توسط خیّر نیک‌اندیش

نتیجه نمونه برداری و آنالیز زیست محیطی سیمان نهاوند در حد استاندارد های زیست محیطی است

افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

  • کد خبر : 23193

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند، گفت: برنامه ریزی شهرداری طی دوره مدیریت جدید بر مبنای استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است.

مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند، اظهار کرد: توسعه کهن شهر نهاوند با وجود منابع غنی و امکانات موجود در دستور کار بوده و زیرساختهای این مهم برنامه ریزی شده و طعم این خدمت را همشهریان با ایجاد خدمات قبلی و احداث پارک ها، بازگشایی واحداث معابر جدید احساس کرده اند و برنامه هایی بزرگتر جهت توسعه در شهر انجام گرفته که انشاالله شاهد خروج نهاوند از بن بست باشیم. 

یوسفی نوید گفت: برنامه ریزی شهرداری طی دوره مدیریت جدید بر مبنای استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است و بر همین اساس تاکنون با راه اندازی واحد های جدید و فعال کردن کارگاه ها و استفاده از منابع در راستای مدیریت صحیح شاهد به ثمر نشستن این اقدامات خواهیم بود. 

وی بیان کرد: با وجود کارخانه آسفالت شهرداری که تعمیر و بروزرسانی آن در ابتدای سال انجام گرفت، نیاز به مصالح اولیه از جمله قیر و شن و ماسه و… نیز در اولویت قرار گرفت، قیر اختصاص یافته با پیگیری های مستمر هم اکنون نسبت به سالهای گذشته بی سابقه بوده و ذخیره استخرهای قیر تکمیل است و تا یکماه آینده نیز جشن پایان آسفالت معابر را خواهیم گرفت. 

 
شهردار نهاوند ادامه داد: برای دومین سال در شهرداری نهاوند تمام حجم آسفالت معابر در کارخانه شهرداری نهاوند تولید شد و تمام مصالح تولید آسفالت نیز از انفجار معدن شهرداری تهیه و اجرا گردید که رکورد تولید و پخش آسفالت را به همراه داشت و تهیه مصالح سنگ شکن و کارگاه های تولیدی شهرداری با این انفجار به صورت کامل برطرف شده و صرفه جویی هزینه را برای شهر به دنبال دارد. 
وی افزود: معدن شهرداری نهاوند از جمله منابع درآمدی شهرداری بوده که در دوره مدیریت جدید با اخذ مجوز، انفجار نیز در این معدن با موفقیت انجام گرفت.
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش