صدور مجوز افزایش،ورودی سراب گیان نهاوند تکذیب شد

متلاشی شدن باند سارقان حرفه ای منازل در نهاوند

عرضه زمین و تسهیلات ساخت مسکن ملی در نهاوند نباید معطل بانکها و ادارات بماند

دولت جدید از انتصاب افرادی که در فتنه‌ها فعال و‌ماهیتشان مشخص است، پرهیز کند

اهدای ۴۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش نهاوند توسط خیّر نیک‌اندیش

نتیجه نمونه برداری و آنالیز زیست محیطی سیمان نهاوند در حد استاندارد های زیست محیطی است

افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

  • کد خبر : 23189

صدای نهاوند:
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به بالا رفتن آمار سرطان سینه در بین بانوان گفت: در این زمینه به منظور تشخیص زودهنگام این نوع سرطان اولین مرکز دولتی ماموگرافی طی هفته دولت در نهاوند افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، دکتر زهرا ده‌بوره صبح شنبه ۲۰ مرادماه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه آموزشی شدن بیمارستان‌ها منافع خوبی برای مردم دارد اضافه کرد: وقتی فضای بیمارستان‌ها آموزشی باشد، مطابق قانون، هزینه‌های انرژی از جمله انرژی برق، گاز بر اساس تعرفه‌های آموزشی محاسبه می‌شود لذا این مساله می‌تواند در صرفه جویی منابع مالی موثر واقع شود.

 
وی این طرح را گامی بزرگ در رفع نیازهای آموزشی فراگیران رشته‌های درمانی برشمرد و افزود: با این اقدام مشکل کمبود متخصص نیز در مراکز درمانی برطرف خواهد شد و وزارتخانه باید نیروهای فوق متخصص شهرستان را تایید کند.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند جذب هیات علمی و افزایش رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و دایر شدن رشته‌های بیشتر در دانشکده پرستاری را از دیگر مزایای آموزشی شدن بیمارستان‌ها عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه اقدامات اولیه و درخواست آموزشی شدن از سوی دانشکده پیراپزشکی صورت گرفته گفت: با توجه به اینکه بیمارستان‌های نهاوند علاوه بر تحت پوشش قرار دادن مردم این شهر، مراجعین زیادی را از دیگر شهرهای همجوار دارد لذا لازم است امکانات آموزشی و کادر تخصصی آنها افزایش یابد که با اجرای طرح فوق سطح بیمارستان‌ها و همچنین شبکه بهداشت بالاتر می‌رود.
 
ده‌بوره ارتقای دانشکده پیراپزشکی نهاوند به دانشکده علوم پزشکی را از دیگر برنامه‌های این شهرستان در حوزه شبکه درمانی ذکر کرد و گفت: تقاضای سه رشته کارشناسی فوریت‌های پزشکی، هوشبری و علوم آزمایشگاهی داده شده است.
 
وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به بالا رفتن آمار سرطان سینه در بین بانوان گفت: در این زمینه به منظور تشخیص زودهنگام این نوع سرطان اولین مرکز دولتی ماموگرافی طی هفته دولت در نهاوند افتتاح می‌شود. 
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند با اشاره به جلسه مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: در این جلسه اختصاص بودجه برای تکمیل سی تی اسکن بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان، اختصاص بودجه برای ارتقای محل اتاق عمل و بخش LDR و زایمان طبیعی مورد تاکید و تصویب قرار گرفت.
 
وی در پایان با بیان اینکه افتتاح انبار دارویی بیمارستان شهید قدوسی در هفته دولت در دستور کار است تصریح کرد: تکمیل چهار خانه بهداشت گنبدکبود، سهران، رود حسن و گوشه بدیع الزمان در هفته دولت، مطالعه پروژه استفاده از بیمارستان شهید حیدری سابق جهت ساخت خوابگاه دانشجویی و برنامه کلینیک تخصصی امام خمینی(ره) همچنین برنامه پزشکان عمومی برای بیمارستان‌ها و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. 
همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش