افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

هشدار محیط ریستی به شکارچیان غیر مجاز و فروشگاههای عرضه و فروش پرندگان زینتی نهاوند

وجود سگهای ولگرد در سطح شهر و روستا های نهاوند یک معضل اساسی است

۳ هزار و ۲۰ ورزشکار سازمان یافته در ۴۰ هیات ورزشی نهاوند فعالیت می‌کنند

۲۰میلیارد ریال برای چمن مصنوعی استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند اختصاص یافت

برنامه ریزی شهرداری نهاوند استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است

اولین مرکز دولتی ماموگرافی طی هفته دولت در نهاوند افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 23010

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: شهيد حيدری تنها شهيد حادثه هفت تير در استان و شهرستان نهاوند حتی غرب كشور بود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر اظهار داشت: آیت الله حیدری از شهدای شاخص واقعه هفتم تیر بود و از شاگردان امام خمینی(ره) بود که شهادت او لطمه بزرگی به کشور وارد کرد.

امام جمعه نهاوند گفت: شهدای هفتم تیرماه و در رأس آنان شهید بهشتی با خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند و امروز ما باید میراث آنان را حفظ کنیم.

وی افزود : شهید حیدری تنها شهید حادثه هفت تیر در استان و شهرستان نهاوند حتی غرب کشور بود که وجود این شهید عزیز یک امتیاز ویژه برای شهرستان نهاوند استو باید یک مراسم در خور شآن این شهید و شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت برگزار شود.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه سخنان خود بیان داشت: فلسفه ی بعثت انبیاء تا انتها، حضرت آدم تا حضرت خاتم (ص) این بوده است که مردم را به صراط مستقیم دعوت کنند که صراط مستقیم معرفت خدای واحد ، معرفت الله، توحید، لا اله الى الله است.

وی افزود: اگر بشریت این ندای انبیاء را می شنید و دست از شرک و بت پرستی و بت های انسانی بر می داشت، نتیجه ی دنیوی اش این بود که بشریت زیر چتر توحید یکدست و متحد و منسجم شود، جنگ و ظلم و ستم، این همه نامردی و ناجوانمرادی نخواهد بود و در نهایت بهشت و رضایت و سعادت ابدی نصیب همه می شد، اما شیاطین نگذاشتند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مهمترین رسالت نظام جمهوری اسلامی این است که جامعه ی ما شناخت خدای واحد به کل جهانیان است،اظهار داشت : مهمترین رسالت نظام جمهوری اسلامی این است که جامعه ی ما راه مخصوصاً شیعیان اهل بیت، کل مسلمانان و بشریت را متوجه به این نکته کند که بناست همه خدای واحد را بشناسند و عبادت کند و ولایت و سرپرستی خدا، پیامبر و امام زمان را پذیرند و کار نظام جمهوری اسلامی دعوت به این سمت و سوست.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت : رسالت جمهوری اسلامی این است که این صراط مستقیم را جا بیندازد، مردم را به این صراط مستقیم دعوت کند و ولایت امیر المومنین، ولایت امام زمان (عج) خط اصلی این صراط مستقیم است که اگر بشریت در این راه قرار بگیرند اما به ولایت اهل بیت نرسد، اهل جهنم و بی راهه است و در جاده ای اصلی گام بر نمی دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش