سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 2301

صدای نهاوند:

عباس عراقچی معاون حقوقی وبین الملل وزیرامورخارجه درجشن سالروز جمهوری هند در سفارت این کشور در تهران ،گفت: روز اجرایی شدن برجام یک دوره جدید برای روابط ایران با سایر کشورهای دیگر به خصوص هند به شمار می رود.

عراقچی شامگاه سه شنبه دراین مراسم افزود : من ازطرف مردم ودولت ایران سالروز جمهوری هند را به سفیر و مردم هند تبریک می گویم وبرای این کشور پیشرفت وشادکامی را آرزو می کنم.
معاون حقوقی وبین الملل وزیرامورخارجه با بیان اینکه هندی ها از دوستان خوب ایران هستند، گفت: آنها در موقع سختی ها با ما بودند و دوستانی که درموقع سختی با بودند دوستان واقعی اند.
وی یادآور شد : بارها گفته ایم دوستانی را که درشرایط سخت درکنار ما بودند فراموش نمی کنیم.
عراقچی با بیان اینکه توسعه روابط بین ایران و هند منافع بی شماری را برای دو طرف دارد گفت : درصدد هستیم روابط دوجانبه را درحوزه های مختلف ازجمله ترانزیت جاده ای گسترش دهیم.
معاون حقوقی و بین الملل وزیر امور خارجه با بیان این که هند پیش از این در اقتصاد ایران به خصوص در بخش انرژی مشارکت داشته است گفت: ایران و هند در آینده ای نزدیک در زمینه ترانزیت جاده ای همکاری های خوبی خواهند داشت.
وی گفت: بندر چابهار سمبل همکاری بین دو کشور ایران و هند است و مطمئن هستم روابط دو جانبه بین ایران و هند در آینده بیش از پیش توسعه و ارتقاء پیدا خواهد کرد و دو کشور از این توسعه روابط سود خواهند برد.
عراقچی به روابط ایران وهند اشاره کرد وگفت: روابط ایران وهند روابطی تاریخی و دارای تمدن قوی وخیلی نزدیک به هم بوده است که امروز از این روابط بهره می بریم.
وی با بیان اینکه روابط دو کشور ایران وهند همیشه دوستانه ومحترمانه بوده است، گفت: خیلی خوشحالیم که هندی ها با ما هستند وروابط نزدیک بین این دو کشور را شاهدیم.
سفیر هند ضمن تشکر از حضار در این مراسم گفت : این اطمینان را به شما می دهیم که روابط ما و ایران در زمینه های مختلف گسترش پیدا خواهد کرد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

کلیدواژه ها :

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش