افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

هشدار محیط ریستی به شکارچیان غیر مجاز و فروشگاههای عرضه و فروش پرندگان زینتی نهاوند

وجود سگهای ولگرد در سطح شهر و روستا های نهاوند یک معضل اساسی است

۳ هزار و ۲۰ ورزشکار سازمان یافته در ۴۰ هیات ورزشی نهاوند فعالیت می‌کنند

۲۰میلیارد ریال برای چمن مصنوعی استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند اختصاص یافت

برنامه ریزی شهرداری نهاوند استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است

اولین مرکز دولتی ماموگرافی طی هفته دولت در نهاوند افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 23001

صدای نهاوند:
روز یک شنبه ۴ تیرماه فرصتی شد، تا با حضور در ستادهای پزشکیان، قالیباف و جلیلی دیداری تازه کنیم با دوستان و آشنایان و دستمریزادی بگویم به همه دلسوزان انقلاب و ایران که نهایت سعی و تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت ایران و ایرانی به کار بسته اند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوندُ همشهریان، دوستان و آشنایانی که این روزها در ستادهای انتخاباتی پزشکیان، جلیلی و قالیباف می بینیم، دلسوزانی فهیم هستند که بارها آنها را در کنار هم دیده ایم، دست در دست هم و شانه به شانه یکدیگر برای توسعه ایران و نهاوند، برای حل مشکلات و برای ایجاد شور و شوق و مشارکت حداکثری ، آنها نیامده اندبه هم بتازند و یکدیگر را به فلان و بهمان چیز متهم کنند، بلکه آمده اند تا با جمع شدن دور یکدیگر بساط انتخابات و همدلی سیاسی را پهن کنند، آن هم فقط با یک هدف،‌ با هدف داشتن یک ایران قوی و آباد.

این حس همدلی حالا مثل نور خورشید فارغ از این که به چه کسی و چه چیزی می‌تابد در حال گرم کردن فضای جامعه برای برگزاری یک انتخابات پرشور و حماسه انگیز است.

یادمان باشد سرمایه اجتماعی آسان به دست نمی‌آید اما این سرمایه اکنون در دسترس هست، خیلی هم قوی و چشمگیر، مردمی که احساس مسؤولیت سیاسی کردند باز هم به صحنه می آیند، گرچه مشکلات فراوان دارند و رای خواهند داد تا همان‌طور که به آنها توصیه شد راه‌حل مشکلاتشان را درصندوق‌های رای بجویند.

درعوض انتظار دارند همان‌طور که وعده داده می شود به مشکلاتشان رسیدگی شود و این بار مسؤولان احساس مسؤولیت کنند و تعهداتشان به ملت را از یاد نبرند.

مردم می‌خواهند زندگی کنند، راحت زندگی کنند. جامعه وفادار ایران دنبال صدای عقلانیتی می‌گردد که زخم‌هایش را مرهم بگذارد، شکاف‌های اجتماعی و سیاسی‌اش را عمیق‌تر نکند بلکه بهبود دهد، به علم و عقل احترام بگذارد، مردم را رو در روی هم قرار ندهد، صدای عقلانیت در روابط خارجی باشد، و با گفتار و کردارش اجازه دهد مردم کنار هم زیست مسالمت‌آمیز داشته باشند؛ و زندگی کنند، زندگی.

♦️ماهیت انتخابات یک ماهیت رقابتی است رقابت بستری است که در آن شرکت‌کنندگان سعی دارند ازسایر رقبا پیشی بگیرند. اینجاست که اخلاق گاهی ممکن است مورد خدشه قرار گرفته و منافع ملی را قربانی منافع جناحی کند.

اما فراموش نکنیم،

شکستن دل انسان، به عمد یا به سهو، شاید زحمت زیادی نداشته باشد اما ترمیم این چینی چند پاره و خرد شده، کار آسانی نخواهد بود، در روایات اسلامی هم برای دل پاک یک فرد مومن به اندازه خانه خدا حرمت قائل شده اند و شکستن دل انسان، گناهی است که با ابراز پشیمانی آمرزیده نمی شود بلکه باید رضایت فرد دل شکسته به طور کامل جلب شود.

عیب جویی، افشای اسرار، تکبر و تمسخر و با نام زشت خواندن دیگران از اسباب دل شکستن است و رد پایی که از خود در فضای حقیقی و مجازی بر جا می‌گذاریم نه در مجاز بلکه در عالم حقیقت، ماندگار است و در این دنیایی که با محاسبه و با هدف آفریده شده است، بی‌گمان نتایج و آثار رفتار و کردار خویش را خواهیم داد.

پس همه با هم در هر ستادی هستیم با همدلی، رفاقت و برادری اولا به مشارکت حداکثری کمک کنیم و دوم با جذب مردم و تشویق آنها برای شرکت در انتخابات برای پیروزی کاندیدای مورد نظر خود تلاش کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش