افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

هشدار محیط ریستی به شکارچیان غیر مجاز و فروشگاههای عرضه و فروش پرندگان زینتی نهاوند

وجود سگهای ولگرد در سطح شهر و روستا های نهاوند یک معضل اساسی است

۳ هزار و ۲۰ ورزشکار سازمان یافته در ۴۰ هیات ورزشی نهاوند فعالیت می‌کنند

۲۰میلیارد ریال برای چمن مصنوعی استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند اختصاص یافت

برنامه ریزی شهرداری نهاوند استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است

اولین مرکز دولتی ماموگرافی طی هفته دولت در نهاوند افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 22980

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد مسکن نهاوند بیان کرد: ۴۸۶ قطعه زمین به تعداد ۸۶۰ نفر در شهرک امیرکبیر برای ساخت نهضت ملی مسکن به متقاضیان در نهاوند واگذار شده است.

علی جلالوند در گفتگو با خبرنگار صدای نهاوند اظهار کرد: به منظور حل مشکل مردم در حوزه مسکن تا کنون ۴۹۳ قطعه زمین رایگان به گروه های ساخت در قالب گروه های ۱ نفره، ۳۷۰ قطعه به ۷۴۰ نفر درقالب گروه های ساخت ۲ نفره و ۱۱ قطعه زمین به ۳۳ نفر در قالب گروه های ساخت ۳ نفره به ۸۶۰ نفر در شهرک امیرکبیر نهاوند به متقاضیان واگذار شده است.

جلالوند افزود: همچنین ۲۴ قطعه از زمین های تحویلی نهضت ملی در شهرک امیرکبیر به علت واقع شدن در مسیل سیلاب از سایت شهرک حذف شده است.

وی افزود: قرار داد واگذاری اجاره عرصه با بیش از ۵۰۰ نفر متقاضی گروه ساخت منعقد شده است و مابقی نیز بزودی انجام خواهد شد.تا متقاضیان با این قرارداد با مراجعه به شهرداری و سازمان نظام مهندس نقشه و پروانه خود را دریافت نمایند و پس از آن جهت شروع عملیات ساخت به بانک مسکن جهت دریافت تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی توسط بنیاد مسکن معرفی شوند.

علی جلالوند با بیان اینکه در شهر فیروزان نیز ۴۱ قطعه به ۱۲۴ نفر متقاضی در قالب گروه های ساخت سه نفره واگذاره شده است، افزود: همچنین در این شهر ۳۴ نفر موفق به اخذ پروانه ساخت شده اند، که هر ۳۴ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که ۹ نفر از متقاضیان پس از انعقاد قرار داد درحال ساخت مسکن می باشند.

جلالوند گفت: برای تامین آب نیاز مالکان جهت ساخت مسکن در شهرک امیر کبیر اداره آب و فاضلاب نهاوند با انجام ۵۰۰ متر خط انتقال لوله آب و تاسیس سه انشعاب آب مورد نیاز را تامین کرده است.

وی ادامه داد: دو دستگاه خدمات رسان شرکت برق و گاز نیز برای تامین برق و گاز این شهرک تعهداتی داشته اند، که متاسفانه تا کنون اقدامی انجام نداده اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش