افتتاح چندین طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در نهاوند

بازدید سرزده دادستان نهاوند از شرکت سیمان و کشتارگاه زاگروس دام نهاوند

واگذاری شرکت دولومیت نهاوند غیر قانونی است

افتتاح ۵۵ پروژه در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان در نهاوند

هشدار محیط ریستی به شکارچیان غیر مجاز و فروشگاههای عرضه و فروش پرندگان زینتی نهاوند

وجود سگهای ولگرد در سطح شهر و روستا های نهاوند یک معضل اساسی است

۳ هزار و ۲۰ ورزشکار سازمان یافته در ۴۰ هیات ورزشی نهاوند فعالیت می‌کنند

۲۰میلیارد ریال برای چمن مصنوعی استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند اختصاص یافت

برنامه ریزی شهرداری نهاوند استفاده از منابع داخلی، صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع است

اولین مرکز دولتی ماموگرافی طی هفته دولت در نهاوند افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 22935

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: کشور به رئیس جمهوری پرکار، مردمی، فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: باید مراقب شیاطین باشیم زیرا شیاطین درصدد روزنه و بهانه‌ای هستند تا اختلاف بیندازند و مسلمانان را به جان هم بیندازند که باید طبق سفارش امام راحل همواره از نقشه‌های آن‌ها آگاه باشیم.

وی ادامه داد: باید مراقب وسوسه‌های شیاطین باشیم و الان که فرصت تبلیغات انتخاباتی است به این موارد توجه داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ انتخاباتی که در پیش است مکمل تشییع میلیونی شهید رئیسی و شهدای خدمت است.

وی بیان کرد: در این مراسم مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود اتفاق بزرگی را رقم زدند و این حضور چشمگیر باید در انتخابات هم خودش را نشان دهد.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در انتخابات حضور فعال داشته باشیم چون هرچه مشارکت بالاتر و بیشتر باشد، توطئه دشمنان خنثی و امنیت کشور تامین می‌شود و دشمنان ناامید می‌شوند.

وی به ویژگی ‌های رئیس جمهور طراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در این شرایط به رئیس جمهوری پرکار، مردمی، فعال، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب نیاز داریم.

حجت الاسلام‌  مغیثی اظهار داشت: الان که در تبلیغات انتخاباتی هستیم فرصت خوبی است که دقت کنیم و حرف‌های داوطلبان را بشنویم و هرکسی را اصلح دیدیم به او رأی دهیم.

وی ادامه داد: در تبلیغات انتخاباتی باید اخلاق و عدالت حاکم شود، بدگویی نکنیم، آبروی افراد را نبریم و دروغ و تهمت علیه کسی منتشر نکنیم و این خیلی مسئله حساسی است و باید مواظب باشیم و حرمت و آبروی مؤمنی را نبریم.

امام جمعه نهاوند گفت: حضور در انتخابات واجب شرعی و ملی است و به دوستان و خانواده تاکید کنیم برای حضور تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم و برای انتخاب اصلح هم باید پرس و جو کنیم از افراد آگاه بپرسیم و تحقیق کنیم.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها به حوادث غزه اشاره کرد و بیان داشت: قتل و عام اخیر در اردوگاه فلسطینی‌ها توسط صهیونیست‌ها باعث تنفر بیشتر دنیا از این رژیم کودک‌کش شد و دنیا دید آن‌ها چه جنایتی وحشتناکی را مرتکب شدند.

حجت الاسلام  مغیثی افزود: آن‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان هر جنایتی که بتوانند انجام می‌دهند و در این حادثه اخیر کودکان و زنان زیادی را به خاک و خون کشیدند که این اقدامات به پشتوانه و با سلاح آمریکایی‌ها انجام شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش