جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22719

صدای نهاوند:
مدیر آموزش و پرورش نهاوند؛ گفت: امتحانات نهایی برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد قیصری در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: در طول سال اقدامات خوبی توسط این اداره انجام شده و اعضای این شورا نیز در کنار ما بودند که امیدواریم در سال جدید نیز این همکاری ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: بیش از ۳۳۰۰ دانش آموز در نهاوند در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در ۱۱ حوزه امتحانی به صورت هماهنگ کشوری امتحانات نهایی را برگزار می‌کنند.

قیصری اظهار داشت: کار بسیار بزرگی در حال انجام است و برای اولین بار است که سه پایه به صورت همزمان در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: حدود یک‌ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم برای برگزاری امتحانات این پایه‌ها چون هزینه‌های چاپ و کاغذ زیاد است.

وی با بیان اینکه از اول خرداد امتحانات نهایی شروع می‌شود، گفت: نیازمند دستگاه‌های چاپگر و اسکنر هستیم و همه باید به کمک آموزش و پرورش بیایند چون ۳ دقیقه قبل از شروع امتحانات سوالات برای کل کشور ارسال می‌شود و باید سریع چاپ و در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد.

قیصری بیان داشت: به دلیل اینکه امسال برای اولین بار معدل هر سه پایه در کنکور تاثیر گذار است امتحانات به صورت کشوری برگزار می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش