جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22707

صدای نهاوند:
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، گفت: تمامی برنامه کودی ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی برای استان همدان محقق شد.

به گزارش صدای نهاوند، بهروز الیاسی با اعلام این خبر گفت؛ با ابلاغ برنامه ۱۲۰ هزار تنی انواع کودهای کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی برای استان همدان در سال ۱۴۰۲، صد در صد برنامه ابلاغی محقق و کود مورد نیاز کشت های استان تأمین، تدارک و توزیع شد .

الیاسی گفت برنامه ابلاغی توسط سازمان جهاد کشاورزی طبق سطح زیر کشت و نوع محصول تولیدی هر شهرستان سهمیه بندی می شود و جهت توزیع به این شرکت ارسال می گردد.

وی افزود؛ این شرکت نیز با کمک ۹۴ کارگزار و عامل فروشی که در تمامی نقاط استان دارد کودهای مورد نیاز کشاورزان را در نزدیک ترین فاصله ممکن در اختیارشان قرار می دهد.

این مقام مسئول یادآور شد، از مقدار ۱۲۰ هزار تن برنامه ابلاغی کودهای پایه کشاورزی برای استان به تفکیک حـــدود ۹۴ هزار تن ازته ، ۲۰ هزار تن فسفاته و ۶ هزار تن پتاسه را شامل میشود که تمامی برنامه کودی محقق و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است .

الیاسی در پایان امنیت غذایی مردم را در گرو تغذیه بهینه گیاهی دانست و عنوان کرد با تغذیه به موقع گیاه و افزایش بهره وری امنیت غذایی کشور تامین می گردد که مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بطور شبانه روزی در راستای تحقق این مهم در تلاش است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش