جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22703

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: به همه کاندیداهای محترم و ستادها و طرافدارانشان و عوامل برگزاری انتخابات و به مردم تبریک عرض می‌کنیم که مشارکت ۵۸ درصدی را رقم زدند که جای خوشحالی دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام‌ عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: مبارزه ما با ظلم و حمایت از مظلوم به عنوان وظیفه‌ای دینی، اسلامی و انسانی ادامه دارد و دفاع از مظلوم در فطرت انسان‌ها است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب از حضور مردم اظهار تشکر و خوشحالی کردند؛ بهمن و اسفند امسال مظهر مردم‌سالاری دینی بود که نقطه مقابل نظام سلطه و لیبرال دموکراسی غربی است.

امام جمعه نهاوند افزود: نظام ما اتکا به قدرت خدا و حضور و پشتیبانی مردم دارد و نظام مردم‌سالار تا آخر باید مقاومت کند و امید داشته باشد.

وی ادامه داد: کسی نباید با حرف‌های تفرقه انگیز شیرینی انتخابات به کام مردم را تلخ کند و این توصیه رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: به همه کاندیداهای محترم و ستادها و طرافدارانشان و عوامل برگزاری انتخابات و به مردم تبریک عرض می‌کنیم که مشارکت ۵۸ درصدی را رقم زدند که جای خوشحالی دارد.

وی بیان کرد: همان روز اول کاندیداهای انتخابات نهاوند به منتخب مردم تبریک گفتند و منتخب مردم هم از دیگر کاندیداها تشکر کرد که این روح همدلی و همکاری می‌تواند منشا خیلی از برکات برای پیشرفت نهاوند باشد و کار بسیار شایسته‌ای بود.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: رشد سیاسی شهرستان را در انتخابات ۱۱ اسفند دیدیم و از کاندیداها و ستادها تشکر می‌کنیم که معقول و منطقی و با ظرفیت و با شخصیت چه در قبل و چه بعد از انتخابات با مسائل برخورد کردند و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: از آقای شهبازی نماینده فعلی شهرستان که در این چهار سال زحمت کشیدند تشکر می‌کنیم و به آقای نثاری منتخب مردم هم تبریک می‌گوییم که چندین سال در خدمت مردم بودند که همین خدمت‌رسانی و شناخت مردمی زمینه‌ای شد تا بیشتر مورد توجه مردم قرار بگیرند.

حجت الاسلام  مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: بیش از ۳۰ هزار بی‌گناه در غزه به شهادت رسیدند و برای آتش‌بس آمریکایی‌ها کار‌شکنی می‌کنند و مدعیان حقوق بشر هم ساکت هستند.

وی افزود: سازمان ملل و شورای امنیت فقط شعار می‌دهند ولی در عمل با جنایتکاران همکاری می‌کنند و پشتیبان جنایات‌های آن‌ها هستند.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: با توجه به این‌که جمعه آخر سال در ماه مبارک رمضان قرار دارد خیلی خوب است که مبلغی را‌ که برای خرید خوراکی‌ برای زیارت قبور در نظر گرفته می‌شود به فقرا اختصاص داد و اگر فقیر و تنگدستی در فامیل و اطراف ما است به آن‌ها اختصاص دهیم که برکات زیادی دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش