شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه

ورود به منطقه حفاظت شده ملوسان نهاوند تا پایان خرداد ماه ممنوع است

شأن نماز جمعه مطالبه‌گری و بیان مطالبات مردم است

دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

  • کد خبر : 2270

صدای نهاوند:

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند با بیان اینکه طی امسال ۲۱۶ مجوز مشاغل خانگی در شهرستان نهاوند صادر شده است، اظهار کرد: امسال ۵ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال اعتبار برای مشاغل خانگی شهرستان نهاوند ابلاغ شده که تاکنون تخصیص پیدا نکرده است.

به گزارش صدای نهاوند، جلال غیاثوند اظهار داشت: اعتبار ابلاغ شده در شهرستان نهاوند به کمیته امداد، صنعت و معدن، صنایع دستی، فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی تعلق گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند تأکید کرد: شهرستان نهاوند در زمینه ایجاد مشاغل خانگی رتبه چهارم استان همدان را دارا است.

وی اضافه کرد: از آغاز سال تاکنون در شهرستان نهاوند ۲۱۶ مجوز مشاغل خانگی صادر شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال ۵۰ مجوز دیگر در این زمینه صادر شود.

غیاثوند خاطرنشان کرد: مشاغل خانگی در شهرستان نهاوند شامل مشاغل مستقل و پشتیبان می‎شوند که مشاغل مستقل شامل قالیبافی، گلیم‎بافی، نازک‌دوزی، پرده‌دوزی، پرورش گوسفند گوشتی، پرورش قارچ، خیاطی، پرورش گوسفند شیری، پرورش گاو شیری و… می‌شود و مشاغل پشتیبان قالیبافی در اولویت قرار دارد.

وی بازاریابی و فروش محصولات تولید شده مشاغل خانگی را یکی از نیازهای اساسی در این زمینه دانست و اضافه کرد: بعد از تولیدات مشاغل خانگی بازاریابی و فروش این محصولات یکی از نیازهای اساسی است که باید در این زمینه تمهیدات لازم انجام شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند اظهار داشت: ایجاد بازارچه‌های محلی و استانی و برپایی نمایشگاه‌های فصلی راه‌حل‎هایی مناسب برای فروش تولیدات مشاغل خانگی هستند.

وی با بیان اینکه تشکیل شبکه‎های زنجیره‎ای و تعاونی‌های پشتیبان یکی از بهترین راهکارها برای رفع مشکلات بازاریابی و فروش تولیدات مشاغل خانگی است، خواستار توجه به این امر شد.

وی به بیمه مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: برای حمایت از مشاغل خانگی باید بیمه آنها مد نظر قرار بگیرد و تخریبات بیمه‌ای در این زمینه انجام شود زیرا در قانون مشاغل خانگی حمایت دولت از این مشاغل ذکر شده که متأسفانه در این خصوص تأمین اعتبار انجام نشده است.

غیاثوند با بیان اینکه مشاغل خانگی باید هدفمند شوند، گفت: در صورتی که مشاغل خانگی نسبت به مزیت‌های شهرستان تبدیل به یک برند شوند بسیاری از مشکلات فروش تولیدات این مشاغل حل خواهد شد و متقاضیان این تولیدات با اعتماد بیشتری خرید خواهند کرد.

وی تأکید کرد: بازاریابی و فروش تولیدات مشاغل خانگی یکی از دغدغه‎های اصلی در زمینه مشاغل خانگی است که با حمایت دولت و انتخاب بازاریاب‎های با تجربه و آشنا با بازاریابی فروش می‎تواند در حل این مشکلات اثر بخش باشد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نهاوند گفت: بعضی از مجوزهایی که از ادارات مربوطه در شهرستان صادر می‌شوند به دلیل عدم آگاهی کافی کارشناسان در سیستم ثبت نمی‌شوند که همین امر باعث ایجاد مشکلات برای صدور مجوز می‌شود.

کانال صدای نهاوند

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش