جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22691

صدای نهاوند:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه یک هزار و ۴۸۱ نفر در آزمون جذب بهورز استان همدان ثبت نام کرده اند گفت:این داوطلبان در روز جمعه ۱۸ اسفند ماه به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش صدای نهاوند، دکتر فاطمه ترکمان اسدی با بیان اینکه هم اکنون این افراد می توانند با مراجعه به آدرس http://azmoon.umsha.ac.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند افزود:از بین این افراد ۲۰۲ بهورز به منظور خدمت رسانی در روستا‌های همدان جذب خواهند شد.

وی ادامه داد: با تامین منابع و هماهنگی‌های انجام شده این افراد پس از قبولی در آزمون های کتبی، مصاحبه و احراز صلاحیت های عمومی بر اساس قانون گزینش، در دوره‌های آموزش بهورزی شرکت خواهند کرد و پس از کسب موفقیت در طی دوره آموزشی جهت ارایه خدمات سلامت در خانه‌های بهداشت استان به کار گرفته می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: با جذب این نیرو‌ها بخشی از نیاز خانه بهداشت‌های استان به بهورز زن و مرد رفع خواهد شد.

گفتنی است؛هم اکنون ۷۳۱ بهورز در ۵۰۰ خانه بهداشت مشغول ارائه خدمات بوده و ۱۰۶ دانشجوی بهورز نیز در حال دریافت آموزش‌های لازم در مراکز آموزش بهورزی استان هستند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش