سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22669

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: کشورهای اروپایی نمی‌تواند این پیشرفت را ببینید به همین دلیل انگلیس، فرانسه و آلمان بر ضد کشور ما بیانیه می‌دهند که نهایت بی‌شرمی آنها است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند؛ حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در اوایل انقلاب ما چیزی نداشتیم هواپیمای مسافربری ما را آمریکا منهدم کرد و صدام شهرها را موشک‌باران می‌کرد ولی ما چیزی نداشتیم و نمی‌توانستیم کاری بکنیم ولی به برکت انقلاب و با اتکا به نیروهای داخلی امروز پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم.

امام جمعه نهاوند افزود: اتحاد و هماهنگی مردم و اطاعت و پیروی مردم از امام خمینی(ره) مهم‌ترین عاملی بود که توانستیم از مشکلات عبور کنیم.

وی عنوان کرد: همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره تأکید دارند صاحبان اصلی این انقلاب و نظام مردم هستند و حلال همه مشکلات مردمی کردن اقتصاد است چون هرجا مردم با هم بودند مشکل حل شده است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و وحدت کلمه است و به یاری خدا امسال بیشتر از سال‌های گذشته این اتحاد را به نمایش می‌گذاریم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: عملکرد دولت و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی نشان می‌دهد که ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف اقدامات زیادی انجام دهیم که نمونه این تولیدات را در نمایشگاهی که اخیرا در حسینیه امام خمینی(ره) برپا شد مشاهده کردیم.

امام جمعه نهاوند افزود: در صنایع دفاعی ما در ابتدا چیزی نداشتیم ولی الان به برکت حضور جوانان مومن این سرزمین به دستاوردهای زیادی دست پیدا کردیم که این مدل را هم می‌شود در بخش‌های دیگر به کار بگیریم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به کار بزرگ قرار دادن سه ماهواره در مدار زمین در روزهای اخیر گفت: کشورهای اروپایی نمی‌تواند این پیشرفت را ببینید به همین دلیل انگلیس، فرانسه و آلمان بر ضد کشور ما بیانیه می‌دهند که نهایت بی‌شرمی آنها است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از سخنانش به حملات جبهه مقاومت به پایگاه‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط در منطقه تغییر کرده و به یاری خدا قدرت مقاومت در یمن، لبنان، عراق، سوریه و فلسطین به حدی رسیده که هر وقت بخواهند جواب دشمنان را با قدرت می‌دهند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده‌ایم و لازم است این خدمات نظام گفته شود.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها با اشاره به انتخابات گفت: حضور مردم در عرصه‌ها بسیار مهم است و این حضور حداکثری آینده انقلاب را تضمین می‌کند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش