سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22664

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام‌ است به همین دلیل پروژه های کمتری کلنگ‌زنی می‌شود و این طرح‌های نیمه کاره میراثی است که از قبل به ما ارث رسیده است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند فرماندارنهاوند روز جمعه در سخنرانی بین صلاتین مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه نهاوند در مصلای این شهر به مناسبت ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت؛ این انقلاب مردمی با رهبری امام راحل ، کشور را از زیر ستم استکبار و استعمار و طاغوت نجات داد و مسیر توسعه و پیشرفت را بر روی کشور گشود. 

انقلاب اسلامی با وجود همه مشکلات ولی در عرصه‌های مختلف بسیار پیشرفت کرده است و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام در راستای جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در شهرستان گفت: کارها و خدمات و اقدامات عمرانی خوبی در حوزه های کشاورزی و عمرانی و در بحث راه‌ها در شهرستان انجام شده است.

احمدوند ادامه داد: در حوزه بنیاد مسکن بسیار کار شده و در سال جاری ۳۶۰ خانه روستایی  بهسازی و نوسازی شده و در ۳۵ روستای شهرستان نیز عملیات بهسازی در حال انجام است.

وی بیان کرد: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام‌ است به همین دلیل پروژه های کمتری کلنگ‌زنی می‌شود و این طرح‌های نیمه کاره میراثی است که از قبل به ما ارث رسیده است.

فرماندار نهاوند گفت: در بخش عمرانی، کشاورزی، خدماتی و تولیدی کارهای زیادی انجام شده است و خیلی از واحدهای تولیدی تعطیل شده به چرخه تولید برگشته‌اند.

نهاوند قطب غیر ساحلی پرورش ماهی در استان و رتبه اول چندین محصول زراعی و باغی در استان هستیمگ.

احمدوند به پروژه های دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در این دهه ۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۶ میلیارد تومان افتتاح و ۲۷ پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مسکن‌ ملی در نهاوند‌ پیشرفت کرده و این طرح در شهرک شهید حیدری ۶۰ درصد پیشرفت دارد و در شهرک امیرکبیر و بارودآب نیز زمین مشخص شده و کار در حال اجرا است.

فرماندار نهاوند گفت: در زمینه نهضت ملی مسکن در استان پیشرو هستیم و سعی داریم زمین‌های دیگری را در شهرک امیر کبیر برای بحث جوانی جمعیت در نظر بگیریم.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به انتخابات پایان سال اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی و تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است. 

احمدوند بیان کرد: بیان خدمات دولت به عنوان خدمات نظام باعث امیدآفرینی و دلگرمی مردم‌ می‌شود و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این‌ پیشرفت‌ها است.

وی گفت: در زمینه انتخابات نیز وظیفه ما بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش