سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22627

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: امام جمعه نهاوند گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمت به مردم و اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده است که مسئولان در این زمینه می توانند تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت:  رمز ادامه حرکت انقلاب همان رمز پیروزی یعنی وحدت کلمه و اطاعت از ولی فقیه است.

وی اظهار داشت: بزرگترین خطر غفلت از آرمان‌های انقلاب و مردم است؛ چون مردم به گفته امام راحل رکن اساسی در انقلاب اسلامی هستند و در سخنان رهبری معظم انقلاب همواره بر نقش مردم تأکید شده است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: مردم با ایمان و اعتقاد خود انقلاب را پیروز کردند و مردم ثابت کردند توان مقابله با هر چالشی در هر سطحی دارند چون اعتقاد به راه و هدف دارند.

وی ادامه داد: طاغوت را همه دنیا حمایت می‌کردند ولی معجزه امام خمینی(ره) با همراهی مردم باعث نابودی رژیم ستم‌شاهی شد.

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر گفت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمت به مردم و اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده است که مسئولان در این زمینه می توانند تلاش کنند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: محور مقاومت و مردم‌ مقاوم یمن و حزب‌الله قهرمان دشمن را به ذلت کشانده‌اند و در مقابل متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان هنوز با صهیونیست‌ها رابطه دارند که جای تعجب دارد.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی کشتار و جنایت و نسل کشی را به نهایت رسانده ولی هنوز برخی از کشورها از این رژیم جعلی حمایت می‌کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به انتخابات گفت: کاندیداها و طرفداران و همه باید جوری رفتار کنیم که اختلاف و دوقطبی در جامعه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: نباید سعی کنیم خدای نکرده با دروغ، تهمت و شایعه پراکنی رقیب را از میدان به در کنیم چون این گناه است.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت‌آفرین و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود و این حضور خیلی مهم و اثرگذار است.

وی در پایان از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان و تلاش‌های اداره تبلیغات اسلامی در راستای برگزاری باشکوه این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش