سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22618

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: در انتخابات نیز حضور مردم اثر گذار و مهم است و دشمنان درصدد کمرنگ کردن انتخابات هستند و واقعا حضور مردم معجزه می‌کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، گفت: تخریب و توهین و اشاعه شایعات بر علیه افراد شرعا حرام و از لحاظ قانون هم جرم است چون گاهی در فضای مجازی خبری غیرواقعی بر علیه فردی منتشر می‌شود که تا بخواهد ثابت شود که درست است یا نه اثرش را گذاشته است.

وی گفت: هرچه در فضای مجازی و حقیقی می شنویم و می‌بینیم نباید بدون تحقیق بازنشر کنیم و با آبروی افراد بازی کنیم.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اهمیت شرکت حداکثری و انتخاب اصلح اظهار داشت: مسئله بعدی در انتخابات تقوای سیاسی و ادب در گفتار و رفتار کاندیداها است و مردم آزادند تحقیق کنند و به هرکسی که بخواهند رأی بدهند.

وی ادامه داد: حفظ نظام از اهم واجبات است و در هر زمانی یک کار را می‌طلبد مثلا در دوران دفاع مقدس مردم به جبهه رفتند و یا در مقابل گروهک‌ها ایستادند و در فتنه‌ها هم خوب به میدان آمدند و دشمنان را ناکام کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با ائمه جمعه فرمودند؛ واقعا مردم خوبی داریم و اصل انقلاب بر مبنای حضور مردم بوده و تا امروز مردم همه کاره بودند.

وی ادامه داد: اصل پیروزی انقلاب به برکت حضور مردم و تداوم حرکت انقلاب نیز بر اساس در صحنه بودن ملت و در آینده هم حضور مردم تاثیر گذار است.

وی با بیان اینکه در انتخابات حضور مردم باید خود را نشان دهد، اظهار داشت: این حضور در عرصه‌ها باید تقویت شود و نباید تحت تاثیر نقشه‌های دشمنان در فضای حقیقی و مجازی قرار بگیریم و وظیفه ما توجیه، نصیحت و موعظه است؛ چون امثال ما تجربه داریم و خیلی از وقایع را دیده‌ایم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: وحدت کلمه و دوری از تفرقه، نقش مردم در نظام اسلامی، تقوای سیاسی و برکات اقامه نماز جمعه از جمله بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور بود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به عملیات موشکی اخیر یر ضد تروریست‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: از سپاه پاسداران مقتدر که پایگاه‌های داعش و موساد را دقیق مورد هدف قرار داد تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: این عملیات برای دشمنان پیام دارد و آن‌ها این پیام را به خوبی درک می‌کنند که اگر بخواهند شرارتی کنند با پاسخ قاطع و دقیق ایران اسلامی مواجه می‌شوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش