جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22602

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان:

احتمال بازگشت برخی رد صلاحیت ها به گود انتخابات

صدای نهاوند:
مدیرکل سیاسی و انتخابات و دبیر ستاد انتخابات استان همدان از احتمال بازگشت برخی رد صلاحیت ها به گود انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، غلامرضا فریدونی عصر یک شنبه در همایش «نقش رسانه در مشارکت و انتخابات» که با حضور رضانیا معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری همدان ، فرماندار نهاوند، اصحاب رسانه و خبرنگاران، مدیران روابط عمومی ها در سالن جلسات شهرداری نهاوند برگزار شد. اظهار داشت : انتخابات نشان دهنده ی بلوغ فکری و سیاسی مردم هر جامعه است و در کشور ما پشتوانه مردمی یک اصل است .

وی افزود : در نظام ما که پایه و اساس آن پشتوانه مردمی است ، حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از کارزارهایی است که دشمنان قصد دارند مردم را برای حضور در پای صندوق های رای نا امید کنند .

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات بیان داشت: انتخابات یک واجب شرعی است و همه ی ما وظیفه داریم ، تکلیف مدار باشیم و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کنیم .

فریدونی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات امنیت آور است، اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین اصل هر جامعه ای است و انتخابات در تامین امنیت هر جامعه ای اثر گذار است ، در اصل انتخابات امنیت آور است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استان همدان در ادامه بیان داشت: ۳۱۹ نفر در استان برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده که ۳۱ کاندیدا مربوط به نهاوند است و برخی هم نسبت به رد صلاحیت خود شکایت کرده و ممکن است برخی با توجه به توصیه ها به شورای نگهبان به گود رقابت ها بازگردند.

وی افزود : مشارکت و حضور در انتخابات بسیار مهم است، دشمن بدنبال کاهش مشارکت و حضور مردم با مانور دادن برای تحقق این هدف خود است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش