دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 22598

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: یمن دست از مقاومت نمی‌کشد و این حملات آمریکا هم خللی در اراده مردم قهرمان یمن ایجاد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام‌  عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکا در حمایت از صهیونیست‌های جنایتکار هرکاری توانسته کرده و وقتی می بیند مقاومت در منطقه چه بلایی سر صهیونیست‌ها آورده و آن‌ها را در موضع ضعف قرار داده در حمایت از صهیونیست‌ها به یمن حمله می‌کند. 🔸حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: یمن دست از مقاومت نمی‌کشد و این حملات آمریکا هم خللی در اراده مردم قهرمان یمن ایجاد نمی‌کند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: مهمترین راهبرد امام راحل در قیام و انقلاب اسلامی مشارکت دادن مردم در صحنه‌ها بود و ایشان به برکت حضور مردم انقلاب را به پیروز رساندند.

وی ادامه داد: رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه‌ها و اعتقاد مردم به ولایت فقیه است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در پشت همه جنگ‌ها و جنایت‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند و امروز ارزش این کلام امام راحل که فرمودند؛ آمریکا شیطان بزرگ است بیشتر برای ما روشن می‌شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها ها عنوان کرد: شرکت حداکثری در انتخابات هر خطری را از این کشور دور می‌کند و دشمنان درصدد ناامیدی و مأیوس کردن مردم هستند.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم و با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم چون دشمنان با جنگ روانی می‌خواهند ما را دلسرد کند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمن به هر دری زده تا مردم را از شرکت در انتخابات مأیوس کند ولی حضور پرشور مردم نقشه‌های آنها را خنثی می‌کند و مخاطب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب همه مردم و همه کسانی که مخاطب و تریبون دارند هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: در تبلیغات انتخاباتی از تخریب که خلاف شرع است باید پرهیز شود و نباید با دروغ و تهمت و شایعه در فضای مجازی و حقیقی با آبروی افراد بازی شود که خلاف است.

وی در پایان گفت: باید وحدت جامعه حفظ شود و رقبای انتخاباتی بعد از رأی‌گیری باید رفیق همدیگر باشند و باید مواظب باشیم جوری عمل نکنیم که آخرت خودمان را به خاطر دنیای دیگران خراب کنیم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش