جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22578

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: اعتبارات نهاوند در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزند آوری و جوانی جمعیت کافی نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان اظهار داشت: اعتبارات ما در بحث تسهیلات اشتغال‌زایی، فرزند آوری و جوانی جمعیت کافی نیست، اما بانک ها در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را با ادارات و مردم داشته باشند .

احمدوند افزود: کمبودهای حوزه ی جوانان در کمیته های مختلف بررسی و سپس نتیجه ی آن در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح و مصوب شود .

فرماندار نهاوند گفت: یکی از کارهای خوبی که در شهرستان رخ داد طرح غربالگری دیابت و فشار خون است ، اما نگرانی که پیش آمده درصد قابل توجه جوانانی است که به دیابت ، فشار خون و چاقی و اضافه وزن دچار هستند و باید این مشکلات بررسی و برطرف شوند .

احمدوند به آسیب های اجتماعی در حوزه ی آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت : از زمانی که یک فرد دانش آموز است باید مشکلاتش بررسی شده تا آینده فردی مؤثر و تأثیر گذار برای جامعه باشند .

وی با اثر مخرب آسیب های اجتماعی بر افراد و خانواده گفت : تا زمانی که یک طلاق در شهرستان اتفاق می‌افتد باید نگران بود.

فرماندار نهاوند در ادامه در بحث مسکن جوانان اظهار داشت: با توجه به تعداد متقاضیان مسکن جوانان ، پیگیر هستیم که این مشکل جوانان نیز برطرف شود .

احمدوندبا اشاره به اینکه باید از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف استفاده شود ، گفت: جوانان ما در حوزه های مختلف حضور دارند و این دیدگاه که جوانان باید حتما پشت میز نشین باشند درست نیست و باید این دیدگاه عوض شود واز همه ی ظرفیت های حوانان در حوزه های مختلف استفاده کرد .

فرماندار نهاوند در خاتمه با اشاره به پروژه های ورزشی نیمه کاره در شهرستان اظهار داشت: پروژه های روی زمین مانده ی شهرستان در حال پیشرفت هستند و به زودی به چرخه ی ورزش نیز افزوده خواهند شد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش