جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22555

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تولیدات و اقتصاد دانش‌بنیان دارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان شهرستان نهاوند اظهار کرد: ظرفیت‌های شهرستان نهاوند در بخش کشاورزی و گردشگری در استان و در کشور ویژه است و باید از این ظرفیت‌ها باید برای تولیدات دانش‌بنیان بهره‌ ببریم.

احمدوند ادامه داد: در بخش گردشگری نیز نهاوند ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به سراب‌ها و آثار تاریخی منحصر به فرد نهاوند اشاره کنیم که باید در اقتصاد دانش‌بنیان این ظرفیت‌ها را ویژه ببینیم.

فرماندار نهاوند گفت بحث تولید دانش‌بنیان شعار سال و فرموده مقام معظم رهبری است و وظیفه ماست که پیگیر تحقق منویات مقام معظم رهبری باشیم و همه ما به عنوان مسئولین شهرستان باید این مهم را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

احمدوند تاکید کرد: تولید دانش‌بنیان که مطرح می‌شود یعنی تولید مبتنی بر دانش و دانشگاه‌ها به عنوان جایگاه دانش باید یک تغییر و تحول جدی در آموزش و پژوهش‌ به وجود بیاورند.

وی با بیان این‌که نوآوری یکی از ارکان اساسی، دانش و فناوری است و می‌تواند دانش را به ثروت و درآمدزایی تبدیل کند، یادآور شد: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و فنی‌وحرفه‌ای باید جلسات ستاد اقتصاد دانش‌بنیان شهرستان را رصد و مصوبات این جلسات را پیگیری کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش