جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22551

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

افزایش ۲۱ درصدی جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها استان همدان

صدای نهاوند:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، از افزایش ۲۱ درصدی جوجه‌ریزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، رضا بهراملو در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از روند جوجه‌ریزی در سال جاری اظهار کرد: طبق سیاست‌های وزارت جهاد و برنامه‌های مدون، جوجه‌ریزی با قوت و جدیت در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته رقم جوجه‌ریزی ماهانه ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه بوده است افزود: این رقم به طور میانگین از ابتدای امسال ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه در هر ماه گزارش شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: طی ماه‌های اخیر میزان جوجه‌ریزی‌های استان بالغ بر ۳ میلیون قطعه بوده است به نحوی که ۱۰۰ و بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعا از ابتدای سال تاکنون ۲۳ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۲۰۵ قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است گفت: طی ماه‌های اخیر استان همدان جزو رتبه‌های اول جوجه‌ریزی در کشور بوده است.

بهراملو این مهم را حاصل تعامل سازنده تولیدکنندگان و جهادگران سازمان جهاد دانست و افزود: علیرغم نوسانات نهاده‌ها، تولید دچار نوسان نشده و مستمرا انجام شده از همین رو کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون خوراک دام آماده، ذرت و سویا در اختیار بهره برداران قرار داده شده است ادامه داد: ۳۷۰ واحد مرغداری فعال در سطح استان در دوره‌های مختلف جوجه‌ریزی را در دستور کار دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اضافه کرد: به منظور تامین و توزیع مرغ گرم در ایام پایانی سال برنامه‌ریزی صورت گرفته به طوری که از این بابت در بازار نگرانی وجود ندارد و تامین و توزیع با قوت پیگیری می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش