جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22546

صدای نهاوند:
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ظرفیت جوجه ریزی ماهانه بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون قطعه در کشور خبر داد و گفت: بیش از ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی تا پایان آذر ماه انجام خواهد شد که نوید بخش تولید مناسب است.

محمدابراهیم حسن‌نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند با اشاره به ظرفیت خوب استان همدان در بخش کشاورزی اظهار کرد: استان همدان جزو استان‌های با ظرفیت کشور در بخش دامداری و صنعت طیور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور نیز در بخش تولید گوشت، وضعیت مناسبی است افزود: سالانه حدود ۹۰۰ هزار تن گوشت قرمز در کشور تولید می‌شود.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تن سالانه گوشت مرغ در کشور تولید می‌شود به طوری که ظرفیت جوجه ریزی در ماه بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون قطعه است.

وی با تاکید بر اینکه میزان جوجه ریزی در آذر ماه چشمگیر بوده است گفت: بیش از ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی تا پایان آذر ماه انجام خواهد شد که نوید بخش تولید مناسب است.

حسن‌نژاد در بخش دیگر سخنانش به تلاش برای افزایش تولید گوشت مرغ اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش تولید علاوه بر تامین نیاز کشور، میزان ذخیره سازی در کشور افزایش پیدا می‌کند همچنین با تولید بیشتر قیمت نیز مناسب‌تر خواهد شد.

وی در پایان با تاکید بر تمهیدات اندیشیده شده در راستای تامین نهاده‌های صنعت طیور اضافه کرد: بخش قابل توجهی از نهاده‌های مورد نیاز این صنعت از خارج تامین می‌شود از همین رو اقدامات لازم برای تأمین ذرت و کنجاله سویا در دستور کار قرار گرفته به نحوی که در این خصوص از این به بعد مشکلی نباشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش