جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22539

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوندف گفت: برای جذب تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تلاش جهادی کنید.

به گزارش صدای نهاوند، ضرغام احمدوند صبح امروز در کارگروه اشتغال شهرستان خواستار تلاش بیشتر برخی دستگاهها و بانک های عامل در تحقق آمار و تعهدات اشتغال و ثبت به موقع شو تاکید کرد؛ اشتغال مهم است ، فرصتی باقی نمانده در جذب اعتبارات اعلام شده ، تلاش مضاعف شود.

ضرغام احمدوندتاکید کرد؛ هدف توجه به آمار واقعی است و متاسفانه آمارهای فیک و غیر واقعی آسیب های قابل توجهی به کشور وارد کرده که این نوعی خیانت به مردم محسوب می شود.

احمدوند گفت؛ آمارهایی که ما اعلام می کنیم راستی آزمایی شده و گاهی در فضای مجازی و تریبون ها آمارهایی خلاف واقع برای ضایع کردن خدمات دولت و مسولین اعلام می شود، که تایید شده نیست و تنها هدف زیر سوال بردن تلاش مسولین و خدمات اجرا شده است چرا که معتقدیم آمار غیرواقعی خیانت به مردم و مسولین است.

وی از رسانه ها هم خواست تا در بحث آماری که اعلام می شود راستی آزمایی کنند تا به صحت گزارش های مسولین برسند، چرا که بر اساس آمار واقعی اقدام می شود و آماری که اعلام می شود بر اساس سند و مدرک است و برای خوشایند کسی رقمی بالا پایین نمی شود.

ضرغام احمدوند گفت؛ بهترین شرایط در شهرستان ، داریم مراجعه کنندگان ما در روزهای ملاقات عمومی نسبت به موضوع بانک ها و پرداخت تسهیلات ، به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیران بانک ها ، خواستار تلاش جهادی در حوزه ازدواج و فرزندآوری که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش