دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 22530

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان:

بسیج میدان دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان، گفت: بسیج میدان دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و خودش را متعلق به مردم میداند و از آنها جدا نیست و یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی است .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار حاج مهدی ظفری در مراسم رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تبریک روز و هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: بسیج مظهر اخلاق و سخاوت است و شک نکنید که اندیشه حاج قاسم برگرفته از مکتب بسیج است .

سردارظفری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران جزئی از حکومت اسلامی است ، گفت: یکی از هدفهای تشکیل بسیج، تشکیل حکمت اسلامی است و حکومت اسلامی متفاوت است با جمهوری اسلامی و جمعیت آنها هم متفاوت است و جمهوری اسلامی ایران جزئی از حکومت اسلامی است و حاج قاسم سلیمانی فدای تشکیل حکومت اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه ، یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی بسیج است، افزود: بسیج میدان دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و خودش را متعلق به مردم میداند و از آنها جدا نیست و یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی است .

وی تصریح کرد : بسیج جان فدا و وارث عاشورا و تاریخ و آرزوهای شخص پیامبر است ، بسیج وارث یتیمی بچه های بی سرپرست جهان اسلام است ، ما میخواهیم با بسیج تاریخ را بسازیم .

سردار ظفری با اشاره تشکیل جامعه ی توحیدی گفت: ما می‌خواهیم با بسیج جامعه توحیدی تشکیل بدهیم و یکی از ویژگی های جامعه توحیدی این است که انسانها عاشق هم هستند مثل رزمندگان دفاع مقدس.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان ببان داشت : یکی از ویژگی‌های بسیج این است که برای ورود به هر سختی هیچ شرطی نمیگذارند و خودشان را به هیچ حزب و گروه و کشوری نمیدانند .

سردار ظفری گفت : با جرات میتوان گفت بزرگترین پشتوانه دین خدا و مردم بسیج است ، بسیج انسان ساز است و مثل یک درخت پر ثمر است .

خطاب به مسئولین اظهار داشت : قدر بسیج را بدانید ، قدر پایگاه های مقاومت را بدانید در این پایگاه های مقاومت نیروهایی ولایی هستند که برای کشور و مردمشان از هر کاری دریغ نمیکنند همچنین از ظرفیت پیشکسوتان در امور اجرایی استفاده کنید و تجربیات آنها را در کارهای محوله به کار ببندید .

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان در خاتمه با اشاره به حفظ عفاف و حجاب بانوان بیان داشت: چادرهای شما خواهران مثل سربند بسیجیان و رزمندگان پاسخگوی دشمنان اسلام است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش