نهاوند در مقایسه با تاریخ و قدمت آن توسعه پیدا نکرده است

پیشرفت سد گرین نهاوند پس از ۱۵ سال قابل قبول و مطلوب نیست

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان هفته آینده دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی برای افزایش ازدواج و ترغیب به فرزندآوری را برای جامعه تبیین کنند

تجلیل از امام جمعه نهاوند به دلیل خدمات ۴ دهه حضور در نهاوند

حضور ۴ بسکتبالیست نهاوندی به مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی ۲۰۲۵

آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی آموزشگاه «کاوه برزول» نهاوند به نام زنده یاد مرحوم داریوش جهانیان

جریمه ۱۶۰ میلیون تومانی فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند

پروژه ی سببی و نسبی به زودیی در نهاوند افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است

  • کد خبر : 22530

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان:

بسیج میدان دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است

صدای نهاوند:
رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان، گفت: بسیج میدان دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و خودش را متعلق به مردم میداند و از آنها جدا نیست و یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی است .

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، سردار حاج مهدی ظفری در مراسم رزمایش بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند ضمن تبریک روز و هفته بسیج به بسیجیان اظهار داشت: بسیج مظهر اخلاق و سخاوت است و شک نکنید که اندیشه حاج قاسم برگرفته از مکتب بسیج است .

سردارظفری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران جزئی از حکومت اسلامی است ، گفت: یکی از هدفهای تشکیل بسیج، تشکیل حکمت اسلامی است و حکومت اسلامی متفاوت است با جمهوری اسلامی و جمعیت آنها هم متفاوت است و جمهوری اسلامی ایران جزئی از حکومت اسلامی است و حاج قاسم سلیمانی فدای تشکیل حکومت اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه ، یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی بسیج است، افزود: بسیج میدان دار امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و خودش را متعلق به مردم میداند و از آنها جدا نیست و یکی از نهادهای ضروری جمهوری اسلامی است .

وی تصریح کرد : بسیج جان فدا و وارث عاشورا و تاریخ و آرزوهای شخص پیامبر است ، بسیج وارث یتیمی بچه های بی سرپرست جهان اسلام است ، ما میخواهیم با بسیج تاریخ را بسازیم .

سردار ظفری با اشاره تشکیل جامعه ی توحیدی گفت: ما می‌خواهیم با بسیج جامعه توحیدی تشکیل بدهیم و یکی از ویژگی های جامعه توحیدی این است که انسانها عاشق هم هستند مثل رزمندگان دفاع مقدس.

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان ببان داشت : یکی از ویژگی‌های بسیج این است که برای ورود به هر سختی هیچ شرطی نمیگذارند و خودشان را به هیچ حزب و گروه و کشوری نمیدانند .

سردار ظفری گفت : با جرات میتوان گفت بزرگترین پشتوانه دین خدا و مردم بسیج است ، بسیج انسان ساز است و مثل یک درخت پر ثمر است .

خطاب به مسئولین اظهار داشت : قدر بسیج را بدانید ، قدر پایگاه های مقاومت را بدانید در این پایگاه های مقاومت نیروهایی ولایی هستند که برای کشور و مردمشان از هر کاری دریغ نمیکنند همچنین از ظرفیت پیشکسوتان در امور اجرایی استفاده کنید و تجربیات آنها را در کارهای محوله به کار ببندید .

رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان همدان در خاتمه با اشاره به حفظ عفاف و حجاب بانوان بیان داشت: چادرهای شما خواهران مثل سربند بسیجیان و رزمندگان پاسخگوی دشمنان اسلام است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش