سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22521

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: امیدواریم کاندیداها، ستادها و طرفدارانشان حق همدیگر را رعایت کنند و از تخریب و اختلاف پرهیز کنند و به یاری خدا مشارکت مردم را هم تقویت کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان فتنه‌ها، تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ را بر علیه کشور به راه انداختند ولی مردم با صبر و مقاومت همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و یقین بدانیم که پیروزی نهایی برای مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج افزود: بسیج ضامن حفظ نظام است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود بسیج الگوی هسته‌های مقاومت در دنیای اسلام و مستضعفان عالم است.

وی بیان داشت: بسیج در هرجا وارد شده خوش درخشیده و در عرصه‌های مختلف این نیروی مردمی و با ایمان همیشه حاضر و در خدمت مردم بوده است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها به چهلمین روز عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: دشمن در این مبارزه هیچ دستاوردی نداشته است نه حماس را از بین برده و نه توانسته این شکست را ترمیم کند و فقط توانسته زن‌ها و کودکان را بکشد.

وی عنوان کرد: دنیا و وجدان بشریت اوج وحشی‌گری و خباثت جنایتکاران آمریکا و صهیونیست‌ها را مشاهده کردند و دیدیم در دنیا چقدر بر علیه این جنایت‌ها تظاهرات کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایت‌های وحشتناک کاری نمی‌کنند و ابزاری در دست صهیونیست‌ها هستند و نباید به آنها امید داشته باشیم که برای مردم مظلوم فلسطین کاری بکنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به انتخابات اشاره کرد و گفت: امیدواریم کاندیداها، ستادها و طرفدارانشان حق همدیگر را رعایت کنند و از تخریب و اختلاف پرهیز کنند و به یاری خدا مشارکت مردم را هم تقویت کنند.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: همه کاندیدها محترم هستند و همه حق دارند و نباید بر علیه احدی از این کاندیداها سیاه‌نمایی شود و در ایام تبلیغات هم ستادها باید از کاندیدهای مورد نظر خود حمایت کنند و برنامه‌های وی را بیان کند و از اختلاف پرهیز کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش