سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22505

صدای نهاوند:
در پاسخ به کلیپ توهین آمیز شهردار برزول به رسانه ها خانه مطبوعات شهرستان نهاوند، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش صدای نهاوند، در این بیانه آمده است:

در پی بارش های هفته قبل در شهر برزول و جاری شدن سیل که منجر به خسارات مادی به اموال عمومی و دولتی گردید،رسانه های شهرستان براساس وظیفه ذاتی خود به گزارش و تحلیل این معضل و مشکل پرداختند و در این بین بیشتر انتقادات متوجه غیبت معصومی شهردار این شهر بود که می گفتند به علت ماموریت در برزول حضور ندارد.

وهمین‌ عدم‌حضور شهردار برزول در محل خدمتش اسباب عدم هماهنگی بین عوامل خدمات رسان شهرداری و ناتوانی در مقابله با سیلی بود که خیابان و کوچه های شهر را در نوردید و حتی وارد خانه های مردم شد و حدود۳۰میلیارد تومان،خسارت به جای گذاشت.

متاسفانه شهردار محترم برزول به جای عذر خواهی از مردم ، در اولین نشست خود و سپس در کلیپی که در فضای مجازی منتشر شد ،رسانه ها را مورد هجمه قرار داد و آنان را حاشیه ساز خواند!!!

شهردار برزول، پس از پی بردن به قبح و زشتی سخنانش که خود را در طبقه سی ام فاصله با دیگران و حاشیه ساز بودن رسانه ها را مطرح کرده بود در بیانیه ای ضمن توجیه سخنان قبلی و اینکه هدف وی یکی از رسانه های شهرستان بوده است ، به همراهی خود با مردم و سپس تقدیر از رسانه ها و اعلام همراهی خود با آنان پرداخت.

آیا بهتر نبود جناب شهردار، ضمن عذر خواهی از مردم برزول بخاطر ورود سیل به خانه های آنان و ناتوانی دستگاههای مربوطه در کنترل این سیل که خوشبختانه تلفات جانی نداشت،انتقاد خود را به همه رسانه ها نسبت نمیداد و همه رسانه ها را حاشیه ساز معرفی نمی کرد.

آقای شهردار باید بداند رسانه ها رکن چهارم دموکراسی در حوزه عمومی جامعه هستند و موجب چرخش آزاد اطلاعات و اخبار در جامعه می شوند و نیازهای مخاطبان را پاسخ گفته و مطالبه گر حقوق مردم هستند که همواره در کنار آنان بوده و از حمایتشان برخوردار بوده اند.

آقای شهردار باید بداند،چنانچه انتقادی هم به رسانه ای دارند ، مشخصا باید در سخنان خود همان رسانه را معرفی نمایند و سخنی نگویند که همه رسانه ها را مورد وهن قرار دهد.

آقای شهردار، باید بداند،بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب رسانه ها پیشتاز در جهاد تبیین هستند و وظیفه هر رسانه ای است که ضمن اطلاع رسانی درست و دقیق خدمات دستگاهها ، نقد منصفانه از آنان را هم بر انجام دهند.

آقای شهردار برزول،به هر دلیلی(انتشار اخبار غیر واقعی،مالی،سیاسی،یا….) با رسانه ای مشکل دارید، شجاعانه همان رسانه را معرفی نمائید و اخلاق مدارانه ، حرمت سایر رسانه های شهرستان را نگه دارید.

آقای شهردار برزول ،رسانه ها ،چشمان بیدار مردم اند ، لطفا به چشمان مردم، خاک نپاشید.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش