سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22491

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: حرمت و آبروی افراد توسط کاندیداها و طرفدارانشان رعایت شود.

به گزارش صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه نهاوند، با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار کرد: کاندیداها برای خدا تلاش کنند و اگر برنده شدید که باید برای مردم کار و تلاش کنید و اگر برنده هم نشدید به وظیفه خود عمل کرده اید و نباید ناراحت شوید.

مغیثی اظهار داشت: فضای انتخابات و تبلیغات نباید فضای بدی باشد که آبروی افراد را تحت تاثیر قرار دهد و هم خود کاندیداها رعایت کنند و هم طرفدارانشان، چون همه افراد احترام و آبرو دارند و نباید تهمت و غیبت و دروغ در مورد افراد گفته شود.

وی گفت: با توجه به اینکه همه افراد ثبت‌نام کرده متدین، با ایمان، تحصیل‌کرده و برای انجام تکلیف وارد عرصه شدند؛ امیدواریم انتخاباتی حداکثری و سالم داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز صبر و مقاومت مردم ایران سرمشق جبهه مقاومت و فلسطینی ها شده است و همانطور که ما از چالشها عبور کردیم آنها هم قطعا از این مشکلات عبور می‌کنند.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها در مسیر حرکت انقلاب مزاحمت ایجاد کردند ولی هیچ غلطی نتوانستند بکنند و یقینا فلسطینی‌ها هم پیروز می شوند و پیروزی مظلومان وعده خداوند است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: آمریکا همانطور که امام راحل فرمودند شیطان بزرگ و منشأ همه بدبختی‌های عالم است و مبارزه با استکبار و آمریکا همواره ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سفر سران کشورهای اروپایی و آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: سران غرب و اشرار عالم از جنایت‌های صهیونیست‌ها حمایت کردند و مدعی دفاع از حقوق بشر هم هستند که واقعا شرم‌آور است.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: شورای امنیت و سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر ابزاری در دست دشمنان هستند و با این ابزار از جنایتکاران حمایت می‌کنند و در مقابل چشمان مردم دنیا کودکان و زنان قتل و عام می‌شوند و آنها هم حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند؛ مبارزه با استکبار و مقاومت در برابر ظالم وظیفه دینی، انسانی و همیشگی ما است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: عملیات طوفان الاقصی ضربه کاری به صهیونیست‌ها زد و حیثیت نظامی و اطلاعاتی آنها را بر باد داد و به دلیل این شکست است که استکبار جهانی از صهیونیست‌ها حمایت می‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: دوران عربده کشی آمریکا در‌ منطقه به پایان رسیده است و خودشان می دانند ایران اسلامی از چه قدرتی برخوردار است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش