سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22460

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: در بحث مدیریت بحران، تمام امور و تصمیم‌گیری‌ها اهمیت حیاتی دارد و لحظه‌ای است که مدیران در شهرستان حضور داشته و باید پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، ضرغام احمدوند صبح امروز در جلسه ستادبحران گفت: در زمان وقوع بحران تک تک مدیران موظف به همکاری تمام وقت هستند و باید تمام امکانات و تجهیزات مجموعه را در اختیار فرمانداری و ستاد بحران شهرستان قرار دهند.

احمدوند گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی روستا‌های این شهرستان ، شهرداران، مدیران و بخشداران برای پیشگیری از خطرات و خسارات احتمالی با برگزاری جلسه و اقدامات لازم به دهیاران هشدار‌های لازم را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: موضوعی که در این جلسه مورد بحث دو دستگاه امور آب و شهرداری ها بود، لایروبی انهار در محدوده های شهری به منظور پیشگیری و بازسازی خسارت ناشی از سیل می باشد.

فرماندار نهاوند، گفت: شهرداری ها معتقدند بنا بر رای دیوان عدالت این مهم بر عهده وزارت نیرو است که در شهرستان ها باید توسط امور آب انجام شود. اما امور آب معتقد است در تصمیم استانی این امر همچنان باید توسط شهرداری ها انجام شود.

ضرغام احمدوند بیان کرد: مقرر شد در سال جاری و بر اساس نامه استانی لایروبی انهار در محدود شهر توسط شهرداری ها انجام شود اما امور آب نیز نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش