جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22410

صدای نهاوند:
سرپرست اداره آموزش و پرورش نهاوند، گفت: امسال ۲۹ هزار دانش آموز نهاوندی در ۲۳۵ واحد آموزشی و در قالب ۱۱٠۵ کلاس درس مهر را با شور و نشاط آغاز خواهند کرد.

به گزارش صدای نهاوند، محمد قیصری صبح دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، گفت: آموزش و پرورش بعد از خانواده، یکی از نهادهای عریض و طویل است که تعلیم و تربیت دانش آموزان را بر عهده دارد و همه باید با همکاری هم این مجموعه را به خوبی پیش ببریم تا اهداف آن محقق شود.

قیصری افزود: برخی مدارسی که به تازگی افتتاح شده اند کمبودها و مشکلاتی دارند و اداره کل نوسازی این کمبودها را برطرف نکرده است؛ لذا ما به طور جدی پیگیر هستیم تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید این مشکلات برطرف شوند.

قیصری با ارائه آماری از تعداد دانش آموزان شهرستان گفت: با احتساب مدارس بزرگسالان و پیش دبستانی، امسال ۲۹ هزار دانش آموز در ۲۳۵ واحد آموزشی و در قالب ۱۱٠۵ کلاس درس مهر را با شور و نشاط آغاز خواهند کرد.

سرپرست آموزش وپرورش نهاوند خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود ۴ میلیارد تومان تجهیزات توسط نوسازی در مدارس شهرستان توزیع گردید که امسال نیز پیگیر هستیم این تجهیزات بیشتر از سال قبل باشد.

وی با اشاره به اینکه در بحث نیروی انسانی با کمبودهایی مواجه هستیم گفت: با ورود نیروهای ماده ۲۸ و همچنین استفاده از ظرفیت بازنشستگان این کمبودها را برطرف خواهیم کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش