دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 22396

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: احداث سد گرین برای کل شهرستان نهاوند به خصوص اهالی این منطقه مفید است و جلوگیری از شروع به کار سد گرین خدمت به مردم نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به موضوع جلوگیری از شروع کار سد گرین توسط عده‌ای از اهالی این منطقه به خاطر فعالیت معدن سنگ گفت: جلوگیری از این کار خدمت به مردم نیست چون این سد اگر راه بیفتد خدمت به کل شهرستان و مخصوصا روستاهای آن منطقه است.

مغیثی ادامه داد: عده ای نمی‌دانند یا تحریک می‌شوند چون معدن سنگ هم مربوط به منابع طبیعی است و با نهایت احترامی که برای مردم این منطقه قائل هستم از دستگاه قضایی و انتظامی درخواست دارم با عوامل این‌چنینی برخورد شود.

وی بیان داشت: جلوگیری از این طرح خدمت به مردم نیست و جلوگیری از پیشرفت‌ شهرستان است چون این طرح برای کل منطقه مفید است و ممانعت از اجرای این طرح خدمت به دشمنانی است که می‌خواهند از پیشرفت های کشور جلوگیری کنند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به حماسه اربعین اشاره کرد و گفت: شرکت میلیون‌ها نفر در این همایش عظیم بسیار اقدام تاثیر گذار و مهمی است که رسانه‌های دشمنان اخبار و تصاویر این اجتماع میلیونی را بایکوت خبری شدید کردند.

وی ادامه داد: دشمن می‌داند این همایش عظیم چه معنی و مفهومی دارد و سانسور خبری این حادثه نشان دهنده دشمنی با انقلاب و اسلام و ارزش‌ها است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش