نهاوند در مقایسه با تاریخ و قدمت آن توسعه پیدا نکرده است

پیشرفت سد گرین نهاوند پس از ۱۵ سال قابل قبول و مطلوب نیست

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همدان هفته آینده دو ساعت زودتر تعطیل خواهند شد

دستگاه‌های متولی فرهنگ‌سازی برای افزایش ازدواج و ترغیب به فرزندآوری را برای جامعه تبیین کنند

تجلیل از امام جمعه نهاوند به دلیل خدمات ۴ دهه حضور در نهاوند

حضور ۴ بسکتبالیست نهاوندی به مرحله اول اردوی استعدادیابی تیم ملی ۲۰۲۵

آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی آموزشگاه «کاوه برزول» نهاوند به نام زنده یاد مرحوم داریوش جهانیان

جریمه ۱۶۰ میلیون تومانی فرجام عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ای در نهاوند

پروژه ی سببی و نسبی به زودیی در نهاوند افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

ستاد اوقات فراغت شهرستان نهاوند به فراموشی سپرده شده است

  • کد خبر : 22365

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند، گفت: امسال در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی 34 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتبار 110میلیارد تومان انجام می شود.

به گزارش صدای نهاوند، ضرغام احمدوند، روز جمعه در سخنرانی  بین الصلاتین نماز جمعه به مناسبت هفته دولت؛ با بیان اینکه شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت در کم‌وکیف موضوعات اعتماد عمومی جامعه را به کارگزاران و بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم به‌ دور از بزرگ‌نمایی ارتباط خوبی با اصحاب رسانه ایجاد کنند تا شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع در شهرستان باشیم.

احمدوند با تأکید بر اینکه برنامه محوری موردتوجه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: در هفته دولت امسال ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰  میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و راه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف عمرانی کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار نهاوند افتتاح واحدهای گلخانه‌ای، پروژه‌های راهداری، نیوجرسی و روکش آسفالت، استفاده از سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار را از جمله این طرح‌ها عنوان کرد و گفت: در حوزه مقاوم‌سازی مسکن روستایی و بهسازی در شهرستان نیز اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن انجام شده است.

ضرغام احمدوند در ادامه تصریح کرد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته استاندار محترم یک روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی به شهرستان نهاوند سفر خواهند کرد.

احمدوند با اشاره به‌ضرورت جهاد تبیین در حوزه اقدامات ارائه شده توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاصه دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، تأکید کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند امیدآفرینی در جامعه داریم لذا باید با انتشار اخبار مثبت در این زمینه تا انتخابات پیش رو تلاش شود.

زهرا عمرایی

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش