دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 22334

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند،گفت: انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: هدف امام خمینی(ره) قیام مستضعفین عالم بر علیه مستکبرین و تشکیل جبهه واحد بر علیه زورگویان و زمینه سازی برای ظهور است.

وی اظهار داشت: هر موفقیتی در انقلاب به دست بیاوریم یک قدم به فرج و ظهور نزدیک می شویم و همه پیروزیهای انقلاب اسلامی از ابتدا تا امروز نیز جز این قدم‌ها بوده است.

امام جمعه نهاوند افزود: ایران اسلامی به عنوان قدرت در منطقه نقش دارد و همه فتنه‌ها مانند سال ۷۸ و ۸۸ و حوادث مختلف را پشت سر گذاشته و امیدوار به نصرت الهی است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: راه امام و شهدا حضور در عرصه‌های مختلف مانند انتخابات و مقاومت در برابر دشمنان است و در طول این چند دهه ملت قهرمان ایران در مقابل همه توطئه‌ها ایستاده و موفق بوده است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: رای مردم بسیار مهم است و به طور میانگین در کشور هر سال یک انتخابات برگزار شده است و این یعنی اهمیت حضور و رای مردم ولی دشمنان این را نمی خواهند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به دیدار رهبر معظم انقلاب با ناوگروه قهرمان ارتش اشاره کرد و بیان کرد: این اقدام قدرت ایران اسلامی را نشان داد و چندین هزار کیلومتر دور دنیا توسط فرزندان این کشور طی شد و کاری بی‌نظیر بود.

وی اظهار داشت: در این مراسم مقام معظم رهبری به عزاداری‌های امسال در ماه محرم اشاره کردند و این عزاداری‌ها را باشکوه و پرشور عنوان کردند و با وجود همه توطئه‌های دشمنان این مراسمات را کم‌نظیر عنوان کردند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: شروع پیش ثبت نام انتخابات مجلس به مدت یک هفته ادامه دارد که در این زمینه تاکید بر مشارکت حداکثری است و در این زمینه دشمنان داخلی و خارجی درصدد هستند تا مردم را ناامید کرده و مشارکت مردم را پایین بیاورند.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه هرجا مردم مشارکت و حضور پرشور در انتخابات داشتند نظام اسلامی موفق‌تر شده دشمنان و ضد انقلاب ناامید شدند.

امام جمعه نهاوند گفت: انتخاب اصلح و انتخاب افرادی دلسوز و مردمی و سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است که دشمن در این زمینه‌ها برای ضربه زدن به کشور برنامه دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش