سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22307

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند گفت: کلیه مشکلات نهاوند را خودم و به تنهایی در استان و مرکز پیگیری میکنم، مدیران اجرایی استان و شهرستان همرایی نمی کنند و مانع می شوند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، علیرضا شهبازی روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران شهرستان نهاوند،با گلایه از تغییرات برخی مدیران شهرستان در سکوت خبری و بدون برگزاری آئین تودیع و معارفه از مسئولین اجرایی استان و شهرستان گلایه کرد و گفت: عرضه ندارید بجای قدردانی از خدمات و تلاشش به او سکه بدهید حداقل کتابی بدهید و مظلومانه او را کنار نزنید.

شهبازی در ادامه گفت: من از شما رسانه ها و خبرنگاران سئوال میکنم چرا مدیری را باید ۲۸ اسفند ماه تغییر دهند و عید و ایام نوروز را برای او و خانواده اش تلخ و به عزا تبدیل کنند، اگر قرار است به هردلیلی تغییر صورت بگیرد چرا بعد از تعطیلات نوروز نباشد این چه رویه ایست.

وی بیان کرد: چرا باید با تغییر دولت، مدیران هم باید تغییر کنند و جابجا بشوند، این موضوع غلط است و لزومی ندارد با تغییر دولت مدیران هم تغییر کنند.

نماینده مردم نهاوند، بیان کرد: حداقل در تغییر مدیران، مسائل انسانی و اخلاقی را رعایت کنید، مراسم تودیع و معارفه برگزار کنیم و از زحمات مدیران قدردانی کنیم متاسفانه این موضوع و رویه در سطح مدیران اجرایی استان و شهرستان رعایت نمی شود این اشکالاتی است که وجود دارد و بنده با آن مخالفم این مسائل باعث بدبینی به انقلاب و دولت می شود.

علیرضا شهبازی گفت: کلیه مشکلات نهاوند رو خودم شخصا و به تنهایی در استان و مرکز پیگیری میکنم ولی مدیران اجرایی استان و شهرستان همرایی نمی کنند و مانع می شوند.

وی در ادامه با اشاره به ارقام و اعداد پروژه های شهرستان که دارای اعتبارات خوبی هستند گفت: پول پروژه های راه شهرستان را خودم پیگیری کرده ام نه مدیران استان و نه شهرستان از افزایش اعتبار این پروژه ها خبر ندارند و بنده از تهران پیگیری کرده ام ۱۶ پروژه راه اصلی و روستایی در شهرستان در حال فعالیت می باشد پیگیری نکردن مجوز پروژه هایی که من برای شهرستان گرفته ام و در تاریخ نهاوند بی سابقه بوده به علت بی مسئولیتی و جربزه نداشتن مدیران اجرایی عملیات آنها رها شده است.

شهبازی ادامه داد: اگر بنده از تریبون مجلس به کسی داد نمی زنم دلیل نمی شود که مشکلات شهرستان را پیگیری نمی کنم چون بنده با ارتباطات بسیار قویی که با وزرا ، مدیرعامل بانکها، سازمان ها و مدیران ارشد کشوری دارم با تعامل و دوستی مشکلات نهاوند را پیگیری و مطالبه میکنم، نیازی نیست در تریبون مجلس داد بزنم و دعوا کنم، من جز ۲۰ نماینده موثر مجلس هستم تا من امور مالی مجلس را تایید نکنم کار مجلس پیش نمی رود.

وی افزود: ما به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی پیگیری اعتبارات ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ سفر ریاست جمهوری هستم که چرا این اعتبارات به طور کامل به شهرستان تخصیص پیدا نکرده است.

شهبازی ادامه داد: برخی افرادی که از نظر مالی توانمند بودند در انتخابات های گذشته به من کمک کرده اند ولی بعد از انتخابات چون خواسته ناحق داشته اند و من زیر بار نرفتم از من فاصله گرفته اند و این امتیاز من است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: رای من از توده های مردم است نه از اصلاح طلب یا اصولگرا، قلب من با توده های مردم یکی است و خوب میدانم برای مردم چه کرده ام.

علیرضا شهبازی گفت؛ ۳۰هزار رای خواهم داشت و به همه ثابت می کنم من تا سه دوره دیگر نماینده نهاوند هستم.

وی خاطر نشان کرد: این دور برخی کسانی پای صندوق رای به من رای خواهند داد که سال هاست با صندوق رای قهر بوده اند هرکسی برای من کاری کرده باشد تا زنده ام قدردانم.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش