سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22273

صدای نهاوند:
معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، گفت: تکمیل پروژه تعریض جاده دهفول-برزول نهاوند 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش صدای نهاوند، حبیب نادیان رفیع ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید آسفالت جاده دهفول_ برزول نهاوند، گفت: این پروژه در سال ۱۳۹۵ کلنگ زنی شد اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات این پروژه علناً راکد ماند .

وی افزود : سال گذشته با پیگیریهای آقای شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ، در سازمان برنامه و بودجه و راه و شهرسازی با ابلاغ اعتبار از راهداری به راه و شهرسازی این پروژه از راکد بودن درآمد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت این پروژه تنها پروژه ای در استان و شاید در کشور باشد که از محل راه های فرعی اعتبار آن ابلاغ شد و انشاءالله تا هفته ی دولت به بهره برداری خواهد رسید .

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: این پروژه به علت عدم تخصیص اعتبار سالها به طول انجامید ، این پروژه زمانی استارت خورد که دو اداره ی راهداری و راه و شهرسازی در یک مجموعه بودند و بعد از مدتی اداره راهداری از راه و شهرسازی جدا شد و پروژه های مربوطه راکد ماندند اما با پیگیری های دوسال اخیر آقای شهبازی از سازمان راهداری اعتباری ابلاغ شد که این پروژه به اتمام برسد .

 در خاتمه بیان داشت : تاکنون برای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است و پیش بینی می شود برای ادامه این پروژه ۶ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم باشد .

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش