سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 22265

صدای نهاوند:
معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان، گفت: طی دوسال آینده ۲۰ کیلومتر دیگر از محور نهاوند_ ملایر زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حبیب نادیان رفیع در حاشیه بازدید از پروژه چهار بانده کردن محور نهاوند به ملایر اظهار داشت : محور نهاوند به ملایر، به طول ۴۲ کیلومتر از نهاوند شروع شده از آورزمان عبور می کند و نهایتاً به سه راهی دم سیاه به جاده ملایر _بروجرد ختم می شود .

نادیان رفیع گفت : از این محور ۸ کیلومتر به صورت چهارخطه در سالهای گذشته به بهره برداری رسیده است، البته در این ۸ کیلومتر ، به گواهی پلیس راه سالیانه ۶ نفر فوتی که داشته است ، این رقم کاهش یافته است .

وی افزود : حدود ۲۲ کیلومتر تحت پیمان داریم انشاالله بتوانیم از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری تامین اعتبار شده و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲ کیلومتر از عملیات راهسازی این جاده نیمه کاره و ۹ کیلومتر هم هنوز پیمان نرفته است .

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت : پیش بینی می شود در صورت تخصیص اعتبارات (حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار ) این پروژه تکمیل به بهره برداری برسد اما با فاز بندی هایی که صورت گرفته شده است با این ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری و با پیگیریهای نماینده ی مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و اگر بتوانیم از اعتبارات ماده ۵۶ جذب کنیم طی دوسال آینده ۲۰ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک خواهد رفت .

نادیان در خاتمه بیان داشت: این محور راه ارتباطی سهل الوصول زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام می باشد که یکی از محور های پر ترافیک و حادثه خیز استان همدان محسوب می شود ، که امیدواریم با تکمیل این پروژه به توسعه ی شهرستان نهاوند نیز کمک کند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش