جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22231

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: غربی‌ها با ادعای آزادی به مقدسات ميليون ها مسلمان اهانت می کنند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ آمریکا مظلومین عالم را بشر حساب نمی‌کند و حقوق بشر از منظر آمریکایی‌ها فقط مخصوص خودشان است.

وی با اشاره به معیارهای دوگانه حقوق بشر اظهار‌داشت: در هفته گذشته یک قایق از مهاجرین در دریا غرق شد و کسی توجهی نکرد و اخبار زیادی منتشر نشد ولی یک زیردریایی هم مخصوص پولداران آمریکایی در دریا غرق شد و دیدید چه کار کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: ادعاهای حقوق بشری آمریکا بزرگترین دروغ قرن است و پشت پرده همه جنایت‌ها آمریکا است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان کرد: غدیر یعنی مدیریت الهی جامعه بشری چون خدا می‌خواهد جامعه بشری یک مدیریت معنوی، انسانی، عادلانه، عاقلانه و بشریت به کمال برسد.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: رسیدن بشر به سر منزل مقصود تنها در سایه پذیرش ولایت امکان پذیر است.

وی گفت: انقلاب اسلامی روز به روز در حال قوی‌تر شدن و پیشرفت است و با وجود همه دشمنی‌ها ولی مقاومت کرده است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان کرد: وضعیت آمریکایی‌ها و منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی را می بینید که همه به جان هم افتادند و یکدیگر را متهم به دزدی می کنند و در موضع ضعف قرار دارند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: مسلح شدن کرانه باختری و متحد شدن با غزه و حزب الله و دیگر پایگاه های مقاومت و وحدت فرماندهی منجر به نابودی صهیونیستها خواهد شد.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اقدامات ضد اسلامی کشورهای غربی گفت: سوزاندن قرآن و اهانت به اسلامی از جنس رذالت های غربی است و این همان موردی است که آنها ادعای حقوق بشری دارند ولی به مقدسات میلیون ها مسلمان اهانت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به اعیاد دهه ولایت افزود: در دهه ولایت و امامت مناسبت‌های زیادی است که باید گرامی داشته شوند و فضیلت‌های زیادی در این ماه در شأن حضرت علی(ع) وجود دارد که باعث افتخار ما است.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: در این مراسمات دهه ولایت باید سعی کنیم نسل جوان را با فرهنگ اهل بیت بیشتر آشنا کنیم و محبت اهل بیت را دل‌های جوانان تقویت کنیم./

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش