صدای نهاوند:
مردم و مهمانان خواستار افزایش رضایتمندی ارائه خدمات در سراب گیان نهاوند هستند.
به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مالکیت سراب گیان مانند دیگر سراب ها متعلق به منابع طبیعی است و منابع طبیعی در چند سال گذشته با انعقاد قراردادی مدیریت سراب گیان را به منظور حفظ و نگهداری و ارائه خدمات به شهرداری شهر گیان واگذار می کرد
اما امسال در رویکردی متفاوت و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و ایجاد زیر ساخت های مناسب تر در قراردادی یک ساله مدیریت سراب را به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار کرده است که قطعا مردم و مسافران انتظار دارند، شاهد امکانات و خدمات مطلوب تر و بیشتری باشند
در چند ماه گذشته علی رغم کارهای انجام شده مردم از ایجاد ترافیک، گرفتن کرایه سکوها، کمبود سرویس های بهداشتی در اوج شلوغی گلایه دارند و اینکه چرا وقتی ظرفیت سراب گیان کامل می شود و ارائه خدمات مشکل باز هم اجازه ورود خودرو به داخل سراب داده می شود
یادمان باشد تپه و سراب گیان آبرو و شناسنامه شهرستان می باشند و اکثر گردشگردن و مهمانان از این دومنطقه بازدید می کنند، پس رضایتمندی آنها یعنی اعتبار نهاوند.
بدون نظر