«تانکرهای متخلف تخلیه کننده فاضلاب های چاههای جذبی نهاوند زیر تیغ قانون»

مجلس انقلابی و خادم‌ملت گره‌گشای دستگاه اجرایی است

اهدا ۲ سری جهیزیه به نوعروسان نهاوندی به مناسبت دهه بسیج سازندگی

نبود پارکینگ در مرکز شهر نهاوند سبب پارک های نامنظم و غیر قانونی شده است

بانک ها برای حل مشکلات پروژه مسکن نهاوند کم کاری نکنند

دستگیری سارقان دینام کولر با ۱۶ فقره سرقت در نهاوند

دستگیری سه نفر سارق باغات در نهاوند

شوراها و دهیاران می‌توانند با فرهنگ‌سازی در تبیین برنامه‌های دولت نقش محوری داشته باشند

حرکت کارخانه سیمان نهاوند در جهت کسب موفقیت و افتخار است

برنامه فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوند اعلام شد

  • کد خبر : 22168

صدای نهاوند:
مردم و مهمانان خواستار افزایش رضایتمندی ارائه خدمات در سراب گیان نهاوند هستند.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، مالکیت سراب گیان مانند دیگر سراب ها متعلق به منابع طبیعی است و منابع طبیعی در چند سال گذشته با انعقاد قراردادی مدیریت سراب گیان را به منظور حفظ و نگهداری و ارائه خدمات به شهرداری شهر گیان واگذار می کرد

اما امسال در رویکردی متفاوت و به منظور ارائه خدمات مطلوب تر و ایجاد زیر ساخت های مناسب تر در قراردادی یک ساله مدیریت سراب را به سازمان همیاری شهرداری ها واگذار کرده است که قطعا مردم و مسافران انتظار دارند، شاهد امکانات و خدمات مطلوب تر و بیشتری باشند

در چند ماه گذشته علی رغم کارهای انجام شده مردم از ایجاد ترافیک، گرفتن کرایه سکوها، کمبود سرویس های بهداشتی در اوج شلوغی گلایه دارند و اینکه چرا وقتی ظرفیت سراب گیان کامل می شود و ارائه خدمات مشکل باز هم اجازه ورود خودرو به داخل سراب داده می شود

یادمان باشد تپه و سراب گیان آبرو و شناسنامه شهرستان می باشند و اکثر گردشگردن و مهمانان از این دومنطقه بازدید می کنند، پس رضایتمندی آنها یعنی اعتبار نهاوند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش