جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22146

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم در هر جایگاه و مسئولیتی که دارند است و هیچ لذتی بالاتر از این خدمت نیست.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر واقعا کار بی نظیری بود که توسط رزمندگان دلاور ایران اسلامی انجام شد و واقعا این روز بسیار تاریخی و گرامی است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان اشاره کرد و گفت: در این مجلس انقلابی قانون راهبردی هسته ای کشور تصویب شد که بسیار قانون خوبی بود.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: صهیونیست ها در سراشیبی سقوط قرار دارند و ابهت آمریکا هم در هم شکسته است که این گفته خود آنها است و در واقعیت هم شرایط منطقه را می بینیم که مقاومت تصمیم گیرنده است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و باید قوی شویم و امروز تهاجم فرهنگی را با همکاری دستگاه های مختلف به فرصت تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تهدید ها را به فرصت تبدیل کردیم و در عرصه های دفاعی خود را قوی کردیم و باید در عرصه جنگ نرم هم تهدیدات را بشناسیم و به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: مردم مومن و متدین ایران اسلامی دغدغه عفاف و حجاب دارند و دشمنان می خواهند با استفاده از این مسئله دو قطبی در جامعه ایجاد کنند که باید هوشیار باشیم و خواست مردم تصویب قانون مناسب در این خصوص است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش