مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 22103

صدای نهاوند:
عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت روستای سُرخلیجه نهاوند با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، با حضور «ضرغام احمدوند» فرماندار، ،بخشدار گیان و رئیس بنیاد مسکن شهرستان عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت روستای سر خلیجه بخش گیان از توابع شهرستان نهاوند آغاز شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه بهسازی روستا شامل سنگ‌چینی و دیواره سازی خیابان اصلی روستا و همچنین آسفالت است، گفت: اعتبار یک میلیاردریالی این پروژه از محل اعتبارات دهیاری روستا تأمین و با اجرا و نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توزیع اعتبارات و امکانات در همه نقاط کشور به‌صورت عادلانه است، گفت: شهرستان نهاوند با پیگیری مسئولین یکی از شهرستان‌های پیشرو در امر بهسازی و نوسازی مسکن روستایی است که افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

احمدوند با بیان اینکه اگر روستا و روستانشینی بتواند امکانات و نیازهای روزانه خود را در محل زندگی خود فراهم کند هرگز به فکر مهاجرت از روستا به شهر نخواهد بود، گفت: امروز وظیفه داریم در این حوزه هرچه در توان داریم به‌صورت حداکثری بکار بگیریم تا علاوه بر جلوگیری از حاشیه‌نشینی در شهرها شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها باشیم همچنان که این مهم در بسیاریاز روستاهای شهرستان رخ‌داده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مدیر بنیاد مسکن شهرستان یکی از مدیران توانمند و مطالبه‌گر حقوق حقه شهرستان در بحث جذب اعتبارات ملی، استانی و شهرستان است و همین مهم نویدبخش آینده‌ای روشن برای نهاوند است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش