جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 22051

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط يگان هاي اجرايي پليس نهاوند طي يک هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ “ذبیح الله درویشی”در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس نهاوند با هدف افزایش سطح احساس امنیت عمومی و ارتقاء نظم اجتماعی همچنین ارتقاء آرامش خاطر شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن سطح کیفی طرح اجرا شده در خصوص نتایج این طرح تصریح کرد: از مهمترین نتایج وکشفیات این طرح می توان به کشف ۱۴ فقره سرقت، توقیف ۷ دستگاه موتورسیکلت و ۷ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم، کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۲قبضه سلاح شکاری و بیش ۲۵ گرم انواع مواد مخدر و ۱۰۵قطعه اقلام ضد فرهنگی اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به این که تعداد ۶۶ نفر متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۱۰ نفر سارق ،۳۷ نفر معتاد و خرده فروش مواد، و ۱۹ نفر سایر جرایم دستگیر شده است تصریح کرد: پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی قانونی می باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش