مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 22042

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: احتکار مایحتاج مردم حرام است چه خودرو و چه مسکن و یا هرچیز دیگری باشد و باید با این افراد برخورد شود که همین مسئله مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام  عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: یکی از معضلات الان کشور مشکل مسکن است که برخی ثروتمندان چندین واحد مسکن خالی دارند و احتکار کردند تا گران شود این حرام و ظلم به مردم است.

وی اظهار داشت: احتکار مایحتاج مردم حرام است چه خودرو و چه مسکن و یا هرچیز دیگری باشد و باید با این افراد برخورد شود که همین مسئله مبارزه با فساد است.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها افزود: آمریکا منشا همه جنگ ها و کشتارها در دنیا است در یمن و اوکراین و سودان عوامل اصلی آمریکا یا عوامل آنها هستند تا کارخانه های اسلحه سازی آنها پر رونق باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: رهبر انقلاب فرمودند مبارزه با فساد و ایجاد عدالت باید در اولویت همه دستگاه ها باشد و این مسئله مبارزه ای مستمر و همیشگی می خواهد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز جبهه مقاومت در حال پیشرفت و جبهه کفر و نفاق در حال ضعیف شدن هستند و در حوادث سال گذشته همه این جبهه بر ضد انقلاب دست به کار شدن ولی کاری نکردند و این پیروزی ها نتیجه عمل شما مردم است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می دهد و دشمنان ما دچار ضعف و مشکلات زیادی هستند و شرایط کشورهایی که از اغتشاشات سال گذشته حمایت کردند را می بینید که الان در موضع ضعف هستند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: نتیجه مقاومت یقینا پیروزی است که امروز می بینیم سوریه دوباره به اتحادیه عرب برگشت و کشورها دوباره در حال ارتباط با سوریه هستند و این نتیجه مقاومت است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان داشت: با توجه به ثبت نام حوزه های علمیه خواهران و برادران بچه های مومن و انقلابی خود را برای سربازی امام زمان(عج) تشویق کنید تا به حوزه علمیه بروند.

حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: یادواره ۸۵۰ شهید سرافراز شهرستان نهاوند صبح سه شنبه ۲۶ اردیبهشت با سخنرانی آقای محسن رضایی در مصلی نهاوند برگزار می شود که امیدواریم همشهریان به یاد شهدا در این مراسم شرکت کردند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش