جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21982

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند، گفت: مبارزه با فساد باید همیشگی باشد و این مسئله یک مبارزه مستمر و همه جانبه را می طلبد تا ریشه فساد خشکانده شود.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمود خدمت به این مردم عبادت است و هر مسئولی دل در گرو انقلاب اسلامی دارد باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی اظهار داشت: مردم بسیار خوبی داریم و در بزنگاه ها حضور فعال داشتند و همیشه دشمنان را ناامید کردند و شایسته خدمت هستند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر افزود: مبارزه با فساد باید همیشگی باشد و این مسئله یک مبارزه مستمر و همه جانبه را می طلبد تا ریشه فساد خشکانده شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به سفر ریاست جمهور به سوریه و سفر رئیس جمهور عراق به کشور ما اشاره کرد و اظهار داشت: این سفرها برای توسعه روابط اقتصادی و تقویت جبهه مقاومت انجام شد و امروز جبهه مقاومت مصمم است به اهدافش برسد.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: امروز صهیونیست ها با بحران مواجه هستند و روند زوال آنها ادامه دارد و روز به روز جبهه مقاومت قوی تر و جبهه سازش ضعیف تر و منزوی تر می شود.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها گفت: یکی از مطالبات رهبر انقلاب از دولت مردمی و مجلس انقلابی تلاش برای رفع مشکلات مردم است و کلید حل این مشکلات هم در داخل است.

وی بیان داشت: در همه مسائل با نگاه به درون و تدبیر و تلاش مسئولان می توانیم مشکلات را حل کنیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش