سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 21975

صدای نهاوند:
معاون فرماندار نهاوند؛گفت: قصابی ها نرخ گوشت را رعایت نمی کنند و همین عامل گرانی گوشت در نهاوند است.

به گزارش صدای نهاوند،جلسه کمیسیون بررسی مسائل ومشکلات اجتماعی شهرستان نهاوند در راستای پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری اجرایی شدن مصوبات کارگروه تنظیم بازار و دستور کار بررسی اختلاف زیاد نرخ گوشت گوسفند نر با ماده و عدم رعایت نرخنامه از سوی قصابی‌ها به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا ظهر امروز برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: وظیفه داریم زمینه آرامش خاطر شهروندان را فراهم کرده و ضمن جلوگیری از سوء استفاده افراد متخلف، با ایجاد گشت های نامحسوس آرامش بازار و امنیت غذایی مردم را تأمین کنیم.

شهروز کیانی کمبود نیروی نظارتی در شهرستان را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: در حوزه نظارت بر بازار و رفع گرانی چند اداره متولی هستند که باید با ایجاد گشت های مشترک و دقت بیشتری مشکلات بازار را رصد و پیگیری کنند.

وی در خصوص قیمت گوشت در بازار عنوان کرد: یکی از مواردی که باید مد نظر قرار گیرد اختلاف زیاد نرخ گوشت گوسفند نر با ماده است که از سوی قصابی‌ها طبق نرخنامه رعایت نمی‌شود و متأسفانه تمام گوشت‌ها به قیمت گوشت گوسفند نر به دست مشتری می‌رسد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری افزود: بازدید و نظارت بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی بر بازار باعث بهبود امور خواهد شد چون افزایش قیمت در این برهه از زمان مصداق کامل سوء استفاده است و باید به خاطر حفظ حقوق شهروندان و رضایت مردم با متخلفان برخورد شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش