سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

  • کد خبر : 21943

صدای نهاوند:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند، گفت: ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری پس از ۱۵ سال است بلاتکلیفی اعتباری ندارد.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، محمد حسین دارایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور ارج نهادن به دانش و تکریم معلمان ۳۰ عنوان برنامه شاخص برگزار می‌شود اظهار کرد: در هفته معلم عمومی‌سازی و مردمی کردن تجلیل از مقام و منزلت معلم در رده‌های فعال در زمینه تعلیم و تربیت در محوریت کاری ما قرار دارد.

دارایی با بیان اینکه پروژه های عمرانی آموزش و پرورش هفته دولت افتتاح می شوند، گفت: پروژه های عمرانی ناتمام آموزشی در شهرستان اغلب یا در آستانه افتتاح یا ۹۰ درصد پیشرفت فیریکی دارند که سالن ورزشی کیهانی و مدرسه سنایی افتتاح و ساختمان آموزشی وراینه و جهان اباد و ..آماده افتتاح است که در هفته دولت انجام خواهد شد.

دارایی درباره وضعیت ساختمان آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری که بیش از ۱۵ سال است بلاتکلیف مانده است گفت؛ اداره نوسازی می گوید ساختمان فاقد اعتبار است، با توجه یه مهاجر پذیری منطقه شهرک شهید حیدری و تراکم دانش آموزی در این منطقه، این ساختمان قرار است از اداری به آموزشی تغییر کاربری یابد تا نیازهای آموزشی منطقه را پاسخگو باشد که با پیگیری های انجام شده و حضور وزیر وقت آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و همه پیگیری های صورت گرفته در طول این مدت تغییر کاربری این ساختمان در اردیبهشت ماه جاری مصوب و قرار است در کمیته برنامه ریزی شهرستان با عنوان ساختمان آموزشی اداری تغییر کاربری و اعتبار لازم تخصیص یابد.

وی برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه را از دیگر برنامه‌های هفته معلم عنوان کرد و افزود: در این هفته از ۲۱ معلم نمونه شامل یک معلم نمونه کشوری، هشت معلم نمونه استانی و ۱۲ معلم نمونه شهرستانی در مراسمی تجلیل به عمل می‌آید‌.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند در رابطه با آخرین وضعیت مدرسه خیر ساز “علیرضا شهبازی” واقع در بلوار شهید بهشتی روبری مصلی نماز جمعه گفت: به دلیل تغییر پیمانکار پروژه و تامین نشدن به موقع اعتبارات ساخت پروژه طولانی شد که با مشخص شدن پیمانکار، ساخت پروژه سرعت بیشتری گرفت ولی قطعا تحویل آن به سال تحصیلی جدید نخواهد رسید.

لازم به ذکر است علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس در زمان تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی وعده داده بود که حقوق دریافتی از مجلس را به ساخت مدرسه اختصاص دهد این آموزشگاه ۱۲ کلاسه در محل کنونی آموزشگاه محلاتی روبروی مصلی نماز جمعه یکی از بهترین مناطق شهر نهاوند در دیماه ۹۹ کلنگ زنی شد و به گفته پیمانکار پروژه بعد از گذشت نزدیک به ۳٠ ماه از زمان کلنگ زنی حدود ۳٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دارایی در پایان غبارروبی مرقد شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و کتابخوانی از آثار شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش