جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 21939

صدای نهاوند:
بنیاد مسکن نهاوند در خصوص تعیین تکلیف متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن اطلاعیه مهمی صادر کرد.

به گزارش صدای نهاوند در این اطلاعیه آمده است: ساماندهی فاز دوم نهضت ملی مسکن شهر نهاوند در قالب گروههای ساخت در شهرک امیر کبیر(باروداب)در زمینی به مساحت بالغ بر ۲۲ هکتار با کاربریهای تعریف شده مورد نیاز طرح و دارا بودن ۴۸۲ قطعه مسکونی توسط اداره راه و شهرسازی به بنیاد مسکن جهت تحویل به متقاضیان واجد شرایط ارائه گردیده است.

در حال حاضر ۵۰۰ متقاضی واریز وجه داشته که مقرربود به هر سه نفر یک قطعه زمین تحویل شود که با پیگیریهای انجام گرفته توسط فرماندار ونماینده و مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن و دستور استاندار در این خصوص ،به دو نفر تقلیل یافته و طی جلسه ای که در همین هفته و در زمان مشخص با حضور متقاضیان در محل سالن ارشاد تشکیل میگردد گروههای ساخت دونفره مشخص و پس از این اقدام زمین به آنها واگذار میگردد.

متقاضیان میبایست، جهت اخذ پروانه ساختمانی به شهرداری نهاوند مراجعه فرمایند و پس از اخذ پروانه ساخت نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام نمایند.

به هر متقاصی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات نزد بانک مسکن متناسب با پیشرفت فیزیکی ساختمان و به صورت مرحله ای پرداخت میگردد.

فعلادرخصوص افزایش مبلغ این تسهیلات مصوبه رسمی اعلام نگردیده و درحال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان برای شهر نهاوند میباشد.

با توجه به مصوبه شورای مسکن استان و شهرستان مقرر گردید آماده سازی این زمینها طی تفاهم نامه ای توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان به شهرداری واگذار و در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.

برا ی مابقی افراد واجدشرایط نیز اخیرا پیامک واریز وجه ارسال گردیده که پس از اتمام مهلت واریز ،مجددا برای این افراد نیز به همین ترتیب جهت تحویل زمین اقدام خواهد شد.

در شهر فیروزان نیز تکلیف مسکن مهر و متقاضیان واجد شرایط آن مشخص شده و گروبندی نیز طی ماه گذشته انجام گرفته و کارشناسی عرصه و اعیان این زمینها(۷۰ قطعه)واقع در شهرک فرهنگیان فیروزان به جهت مشخص نمودن آورده متقاضیان و پرداخت طلب پیمانکار قبلی پروژه در حال انجام بوده که پس از مشخص شدن این موضوع واگذاری صورت میپذیرد.

تعیین تکلیف مسکن مهر شهرگیان و برزول نیز توسط اداره راه و شهرسازی و با محوریت سازمان ملی زمین و مسکن مشخص خواهد شد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش