دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 21904

فرمانده انتظامی نهاوند:

دستگیری ۲ سارق در نهاوند

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري یک سارق تلفن همراه توسط ماموران کلانتري 12 و یک سارق موتورسيکلت توسط ماموران پاسگاه انتظامي بخش خزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ “ذبیح الله درویشی”،اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار یگان های انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ کوثر در این راستا با انجام تاکتیک های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق حرفه ای را در حین سرقت گوشی همراه دستگیر کردند و از نامبرده یک دستگاه گوشی همراه سرقتی کشف و تحویل مالک شد.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در ماموریت دیگری و در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان نهاوند، ماموران پاسگاه انتظامی بخش خزل در این راستا با انجام تاکتیک های عملیاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، یک سارق را حین سرقت موتور سیکلت دستگیر کردند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان این خبر با اشاره به اهمیت مشارکت های عمومی در امر پیشگیری از سرقت، به شهروندان توصیه کرد: هنگام تردد در کوچه و خیابان ها مراقب گوشی همراه خود بوده و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش