دو کشته و ۲ زخمی در تصادف ساعاتی قبل جاده نهاوند_ فیروزان

سال گذشته بیش از ۳۸ هزارتن آسفالت در سطح خیابان ها و معابر شهری نهاوند اجرا شد

جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

  • کد خبر : 21860

صدای نهاوند:
50 میلیارد تومان اعتبار جهت تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه برداری و زیرسازی محور نهاوند به آورزمان از طریق وزارت دفاع اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار صدای نهاوند، جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعریض و چهار خطه کردن محور نهاوند_آورزمان_ملایر و همچنین زمینه های سرمایه‌گذاری شرکت های زیر مجموعه وزارت دفاع در نهاوند با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکترطلایی نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مسئولان شهرستان و پیمانکار پروژه در محل دفتر امام جمعه نهاوند برگزار شد.

سردار رضا طلایی نیک گفت: این محور در مسیر کربلا و از نقاط با تردد بالا می باشد لذا از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و اعلام آمادگی نمود مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تسریع در ادامه عملیات تعریض، ترانشه برداری و زیرسازی محور نهاوند به آورزمان از طریق وزارت دفاع در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان همدان قرار گیرد تا بعد از تخصیص اعتبارات سال جاری این مبلغ تسویه شود.

سردار طلایی نیک از اعلام آمادگی وزرات دفاع به منظور ساخت فروشگاه اتکا در صورت تخصیص زمین مورد نیاز توسط شهرستان و همچنین سرمایه‌گذاری شرکتهای زیر مجموعه وزارت دفاع در حوزه صنایع تبدیلی متناسب با ظرفیت های شهرستان نهاوند خبرداد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش